|
Auteur: |
|
|
Ik weet niet of dit onderwerp 'illegaal' is (zo ja: sluit het topic dan maar), en ik heb er ook geen topic over kunnen vinden (als het toch bestaat: verplaats het bericht svp), maar ik wil het onderwerp toch even aansnijden. Ik heb van een kennis wat bootlegs in mp3-formaat gekregen en wil die van enkele 'grote' bands graag op CD zetten (ik luister liever via m'n stereo dan via m'n computer). Nou ben ik zo'n pietje precies dat ik dan ook graag hoesjes erbij wil hebben, maar die heb ik nog nergens kunnen vinden. Dus: kan iemand mij helpen aan de hoesjes van... ~ Emperor - A Midsummer Night's Dream ~ Emperor - Live In Frostland ~ Immortal - Live Zaandam ~ Mayhem - From The Darkest Past ~ Mayhem - Ha Elm Zalag ~ Mayhem - In Memorium ~ Mayhem - The True Black Liefst voor- EN achterkant. Ze kunnen gemaild worden naar blackerthandarkness@hotmail.com. |
|
Tyft op, downloadnicht! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
LOL Schijnhelige teringheaumeau! [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 15-07-2005 21:17] |
Index / Muziek algemeen |