|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
voor je het weet zit je weer tegen die halvezool met een rode cape, rode muts en lange witte baard aan te kijken |
|
ooja weer 2 weken vrij kan bijna niet wachten |
|
ze moesten alleen wat aan die schurf kou doen |
|
quote: is t broeikaseffect toch ergens goed voor |
|
|
|
Dat word dan de zoveelste keer in september dat jullie met ons mogen spelen, weledele heer V. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
haha mooi toch, |
|
Kijk eens aan, september wordt een leuke feestmaand! (Opeth, Nevermore en de wereldberoemde bands in Hedon ) Yeah!! |
|
quote: En niet te vergeten Occcultfest (hoe kan je dat nou vergeten!) see you at occultfest! |
|
Seraphieqe is tog ook zwolsch als ik mij niet vergis, waarom spelen zij dan niet in hedon Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
omdat ze niet echt strategisch kunnen aanvallen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Hehe,"Seraphique speelt al genoeg in de regio" hoor ik iemand zeggen. Maar, Zwolsche bandjes kijken, prima "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Gun je die band dat niet of zo theedoekje Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
quote: Serafiek...Serafiek..waar heb ik die naam eerder gehoord?? Serafiek...mmm..nee, niet interessant |
|
Dit optreden is trouwens een soort van release gig voor onze mini-cd! We doen er alles aan om voor 30 september een hele zooi exemplaren bij ons te hebben ... ergo: neem voldoende geld mee, gna gna! |
|
En dat terwijl al gezegd was dat op Occult de nieuwe mini werd gereleased. |
|
Aangezien het drukken en persen in de zomermaanden niet al te vlot gaat en we nog steeds in onderhandeling zijn met het distributielabel die dat voor ons verzorgd hebben we de deadline aan moeten passen! |
|
Veel succes in ieder geval.. zal er zelf niet aanwezig zijn. Volgende keer beter. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
*staat genoteerd* Grote kans dat ik er bij ben... of aan het werk of in het publiek :D |
|
zou erg mooi zijn al dat lukt kagnagag ht Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |