|
Auteur: |
|
|
|
|
Zo zeg.. laat me raden, er was in die omgeving niet genoeg geld om een plaatselijke Josti-band op te richten. Wat erbarmelijk slecht, dat maakt het dan weer leuk. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 18-07-2005 19:51] |
|
quote: Begin jij nou ook al? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
LOL hahhahahaaa geweldig |
|
GEWELDIG!!!!!! IK BEN FAN!!!!! vooral dat net off-key zingn, geweldig!!! |
|
HAHAHA mijn god... dit is... GEWELDIG!!!! De heerschappij, dat ben jij! |
|
hehe heeersch jammer dat de computer hem hier met stopjes afspeelt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 18-07-2005 19:37] |
|
|
|
maar ze hebben ook nog hele stoere bandfoto's, waaruit ik concludeer dat ze tussen de 12 en 14 zijn, dus w8 maar tot deze zanger de baard in de keel krijgt en oja, als je op google.nl naar deep sunshine zoekt krijg je zeer bizarre site's:p |
|
HELEMAAL TE GEK! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
die vette solo in "the final countdown" was echt SUPER. Vond dit met google quote: De heerschappij, dat ben jij! |
|
Dit is minstens net zo erg als "Simply dead" wat ik jaren terug ooit in Zutphen zag. Heb het hele concert toen de slappe lach gehad. Een kleine snol zit zo vol. |
|
het lijkt me wel grappig om dit een keer live te zien! ik zal waarschijnlijk niet meer bijkomen De heerschappij, dat ben jij! |
|
hahaha geweldig dit ze staan er ook echt zo bij van goh wat heb ik er zin in vandaag |
|
Heersch! Dat Publiek gaat er ook helemaal los op. |
Index / Heavy Metal |