|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik had het gehoord van Gorefest. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ach ja, Gorefest ga ik wel ff checken hey. @Mayo: Wanneer definitief?? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Als ze de data allemaal eens goed hebben nagekeken, geloof dat Gorefest ook nog ergens anders een optie open hadden staan. |
|
quote: data nagekeken? wel een beetje slordig dan. waarom post je het dan als het nog niet bevestigd is? |
|
geruchten gehoord dat de carnals in het voorprogramma staan Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
quote: Pas jij maar op met je "geruchten" "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
heb het anders uit eerste hand gehoord Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
Hmz. Maar wanneer speelt er eens een fatsoenlijke bak metal dan? To kill cats and all that has whiskers! |
|
quote: Ik dat ze samen met Bolt Thrower komen... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Dan mag Gorefest wel weg blijven Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
quote: Omdat dit al wel op de website staat vermeldt en daarbij staat het als 'verwacht' als in.. jawel.. verwacht! |
|
Ook bevestigd: 30 september Zwolsche Aanval met: Carnal Leftovers Accelerate See My Solution Gezellie |
|
quote: Heey Ratman, heb je dat filmpje opgenomen.. hahaha wij willen het graag weer online zien allemaal |
|
quote: als je t hebt over het EditieNL filmpje: ik hoop dat 'ie op de site van RTL4 terug te vinden is, ik kreeg namelijk geen kopietje.... we wachten af in spanning [Dit bericht is gewijzigd door Ratman op 25-07-2005 23:49] |
|
quote: Yeah ik ook dan maar, het was geweldig! |
|
quote: vooral als je bedenkt dat micha van niets weet |
|
quote: Hahaha dat meen je niet hahaha! Stiekemerd! Was wel een verrassing ja, Micha ineens door het beeld heen met een gekke pose. Maarre om ontopic te zijn, is het geen leuk achtergrond materiaal voor bij het Carnal optreden in Hedon de 30ste? |
|
quote: haha! dan komt er helemaal niemand meer |
|
quote: Jawel joh, jullie vaste groep fans en groupies toch zeker wel hoor! |
|
quote: sorry hoor, maar twee keer micha tegelijkertijd trek ik echt niet |
|
quote: Je hoeft hem ook niet te trekken, je hoeft alleen maar door die microfoon te brullen |
|
Aarg, over wat voor video gaat het nu? zien, zien! |
|
|
|
|
|
mooi. kaarten geregeld en 8 december maar eens kijken naar GOREFEST. Zal me benieuwen. Natuurlijk eerst naar Popfront om daar eens wat mensen te spreken. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |