IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Hedon Zwolle verwacht: Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-07-2005 12:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

[11-11] Aardschoks Metal Bash
[08-12] Gorefest
[09-12] Revenge of the rock & roll Monsters tour met o.a Peter Pan Speedrock

Dussss, meer info volgt..
En nu toch maar even iets nuttigs gaan doen

(al is Effenaar verwacht topic leuker haha)

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-07-2005 12:39]

Nix
Usericon van Nix
Posted 20-07-2005 13:03 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik had het gehoord van Gorefest.

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 20-07-2005 13:07 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Ach ja, Gorefest ga ik wel ff checken hey.
@Mayo: Wanneer definitief??

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-07-2005 13:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2005 13:07 schreef AngelOfDeath het volgende:
@Mayo: Wanneer definitief??

Als ze de data allemaal eens goed hebben nagekeken, geloof dat Gorefest ook nog ergens anders een optie open hadden staan.

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 21-07-2005 22:31 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2005 13:13 schreef MindlessMayo het volgende:
Als ze de data allemaal eens goed hebben nagekeken, geloof dat Gorefest ook nog ergens anders een optie open hadden staan.

data nagekeken? wel een beetje slordig dan. waarom post je het dan als het nog niet bevestigd is?

lord ruftlucht
Usericon van lord ruftlucht
Posted 22-07-2005 19:26 by lord ruftlucht Wijzig reactieProfiel van lord ruftluchtQuote dit bericht

geruchten gehoord dat de carnals in het voorprogramma staan

Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!!

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 22-07-2005 19:27 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2005 19:26 schreef lord ruftlucht het volgende:

Pas jij maar op met je "geruchten"

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

lord ruftlucht
Posted 22-07-2005 19:34 by lord ruftlucht Wijzig reactieProfiel van lord ruftluchtQuote dit bericht

heb het anders uit eerste hand gehoord

Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!!

Badjas666
Felicide
Usericon van Badjas666
Posted 22-07-2005 21:13 by Badjas666 Wijzig reactieProfiel van Badjas666Quote dit bericht

Hmz.

Maar wanneer speelt er eens een fatsoenlijke bak metal dan?

To kill cats and all that has whiskers!

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 22-07-2005 22:28 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 22 juli 2005 19:26 schreef lord ruftlucht het volgende:

Ik dat ze samen met Bolt Thrower komen...

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

lord ruftlucht
Posted 24-07-2005 5:25 by lord ruftlucht Wijzig reactieProfiel van lord ruftluchtQuote dit bericht

Dan mag Gorefest wel weg blijven

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-07-2005 12:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 22:31 schreef TekNoir het volgende:
data nagekeken? wel een beetje slordig dan. waarom post je het dan als het nog niet bevestigd is?

Omdat dit al wel op de website staat vermeldt en daarbij staat het als 'verwacht' als in.. jawel.. verwacht!

Ratman
Life...don't talk to me about life...
Usericon van Ratman
Posted 25-07-2005 23:02 by Ratman Wijzig reactieProfiel van RatmanQuote dit berichthttp://www.carnalleftovers.com / www.myspace.com/carnalone

Ook bevestigd:

30 september Zwolsche Aanval met:

Carnal Leftovers
Accelerate
See My Solution

Gezellie

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-07-2005 23:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2005 23:02 schreef Ratman het volgende:
Ook bevestigd:

30 september Zwolsche Aanval met:

Carnal Leftovers
Accelerate
See My Solution

Gezellie

Heey Ratman, heb je dat filmpje opgenomen.. hahaha wij willen het graag weer online zien allemaal

Ratman
Usericon van Ratman
Posted 25-07-2005 23:48 by Ratman Wijzig reactieProfiel van RatmanQuote dit berichthttp://www.carnalleftovers.com / www.myspace.com/carnalone

quote:
Op 25 juli 2005 23:03 schreef MindlessMayo het volgende:
Heey Ratman, heb je dat filmpje opgenomen.. hahaha wij willen het graag weer online zien allemaal

als je t hebt over het EditieNL filmpje: ik hoop dat 'ie op de site van RTL4 terug te vinden is, ik kreeg namelijk geen kopietje....

we wachten af in spanning

[Dit bericht is gewijzigd door Ratman op 25-07-2005 23:49]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-07-2005 23:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2005 23:48 schreef Ratman het volgende:
als je t hebt over het EditieNL filmpje: ik hoop dat 'ie op de site van RTL4 terug te vinden is, ik kreeg namelijk geen kopietje....

we wachten af in spanning

Yeah ik ook dan maar, het was geweldig!

Ratman
Usericon van Ratman
Posted 26-07-2005 0:02 by Ratman Wijzig reactieProfiel van RatmanQuote dit berichthttp://www.carnalleftovers.com / www.myspace.com/carnalone

quote:
Op 25 juli 2005 23:58 schreef MindlessMayo het volgende:
Yeah ik ook dan maar, het was geweldig!

vooral als je bedenkt dat micha van niets weet

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-07-2005 0:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2005 0:02 schreef Ratman het volgende:
vooral als je bedenkt dat micha van niets weet

Hahaha dat meen je niet hahaha! Stiekemerd! Was wel een verrassing ja, Micha ineens door het beeld heen met een gekke pose. Maarre om ontopic te zijn, is het geen leuk achtergrond materiaal voor bij het Carnal optreden in Hedon de 30ste?

Ratman
Usericon van Ratman
Posted 26-07-2005 0:05 by Ratman Wijzig reactieProfiel van RatmanQuote dit berichthttp://www.carnalleftovers.com / www.myspace.com/carnalone

quote:
Op 26 juli 2005 0:04 schreef MindlessMayo het volgende:
Hahaha dat meen je niet hahaha! Stiekemerd! Was wel een verrassing ja, Micha ineens door het beeld heen met een gekke pose. Maarre om ontopic te zijn, is het geen leuk achtergrond materiaal voor bij het Carnal optreden in Hedon de 30ste?

haha! dan komt er helemaal niemand meer

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-07-2005 0:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2005 0:05 schreef Ratman het volgende:
haha! dan komt er helemaal niemand meer

Jawel joh, jullie vaste groep fans en groupies toch zeker wel hoor!

Ratman
Usericon van Ratman
Posted 26-07-2005 0:10 by Ratman Wijzig reactieProfiel van RatmanQuote dit berichthttp://www.carnalleftovers.com / www.myspace.com/carnalone

quote:
Op 26 juli 2005 0:06 schreef MindlessMayo het volgende:
Jawel joh, jullie vaste groep fans en groupies toch zeker wel hoor!

sorry hoor, maar twee keer micha tegelijkertijd trek ik echt niet

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-07-2005 0:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2005 0:10 schreef Ratman het volgende:
sorry hoor, maar twee keer micha tegelijkertijd trek ik echt niet

Je hoeft hem ook niet te trekken, je hoeft alleen maar door die microfoon te brullen

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 26-07-2005 0:43 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Aarg, over wat voor video gaat het nu? zien, zien!

Ratman
Usericon van Ratman
Posted 26-07-2005 22:20 by Ratman Wijzig reactieProfiel van RatmanQuote dit berichthttp://www.carnalleftovers.com / www.myspace.com/carnalone

check www.rtl.nl/actueel/editienl en zoek naar 'de lelijkste nederlander'

Succes!

Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 14-08-2005 12:49 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

Alle data staan wel op www.hedon-zwolle.nl

Ben bij allen wel aanwezig denk ik

herrie
Usericon van herrie
Posted 29-11-2005 18:53 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

mooi. kaarten geregeld en 8 december maar eens kijken naar GOREFEST. Zal me benieuwen. Natuurlijk eerst naar Popfront om daar eens wat mensen te spreken.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com