|
Auteur: |
|
|
Hier zal ik waarschijnlijk ook niet slagen, maar ja ik kan altijd proberen... dark mutation zoekt dus een bassist, liefst met enige ervaring en eigen inbreng. 200% inzet wel vereiste, ook voor demo en optredens. repetities te venray (noordlimburg) op zaterdagmiddag en eventueel dinsdagmiddag. leeftijd tussen de 16 en 20 ongeveer (zelf 18) geinteresseerden kunnen altijd mailen naar darkmutation@hotmail.com of effe bellen 06-23312955 danku so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
uhh.. beetje ver |
|
veeeelstever |
|
hahahaha... ik las "baptisten" hier melden *grin* If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
mijn gitaar is 'afgestemd' (lees: ontstemt) als een basgitaar, telt dat ook? ennuh krijg ik reiskosten vergoeding (woon in apeldoorn) Je moeder. |
|
Nou... was het proberen waard Mensen die bereid zijn te reizen uiteraard geen probleem maar een reiskostenvergoeding zit er niet in nee hehe Er zijn toch vast wel bassisten of gitaristen met basgitaren in limburreg ??? boehoe so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
Ik heb ooit wel eens niet geheel onverdienstelijk gebast, maar ben ermee gestopt. Ik voel me nog steeds een beetje een bassist. Groningen ligt niet echt naast je deur, dus sörry. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ehm, ja... Maar je kent mijn verhaal . |
|
Yup. Nou hoe voelt het om een zeldzaamheid te zijn hahaha Dat wordt een optreden zonder bass... hmm so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
een optreden zonder bas NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!! het is dat ik een teringhekel aan Limboland heb, maar anders had ik wel meegebast Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Optreden zonder bass sucks Maar aan de andere kant kunnen we het ook niet laten schieten *dilemma* Wat is er nou weer zo erg aan limboland ? Tis hier beter dan daarboven.. so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
Hoeveel gitaristen heb je? Twee? Waarom laat je er niet een bassen? Of heel zwaar gitaar spelen... |
|
Je kunt er zo'n apparaatje tussen stoppen, hoe heet dat, een oktaver of zo? Dan klinkt het net een bas met een fixe dosis distortion. Tenzij je een clean geluid wilt hebben, dan wordt het zoeken naar een andere oplossing. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik denk dat je ook moet afvragen of je daadwerkelijk een basgitaar nodig hebt voor de nummers die je speelt .soms heb je het niet nodig .en je kan met een keyboard volgens mij ook basgeluiden maken .Ik weet niet of je een toetsenist hebt . |
|
quote: hahahaha we kunnen er toch wel een bassist missen dacht je [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 15-12-2001 18:03] |
|
quote: Actually pretty good . Straks gaan jullie me nog een riant uurloon aanbieden . |
|
quote: meer als in: nooit te beroerd om een leuke baspartij neer te zetten Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: waarom ik limboland zo erg vind? zo, dat is best een lang verhaal, wat ik je zal besparen Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Mij hoef je niks te besparen hoor, ik kan het wel hebben En ja we hebben een toetsenist, en nee we kunnen geen bass missen. In de nieuwe nummers mis je de bass pas echt en das best klote. Anyway, mensen die wel ietsje dichterbij wonen en niet al in een band zitten kunnen zich nog steeds melden hier... so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
ik heb wel een basgitaar alleen ik woon in Den Haag . misschien kan je het within temptation messageboard proberen daar zitten veel enthousiaste muzikanten . http://www.within-temptation.com/phpBB/index.php?viewcat=3 [Dit bericht is gewijzigd door Satan op 16-12-2001 21:26] |
|
Nog een link : http://www.musicfrom.nl/muzikantenbank/ [Dit bericht is gewijzigd door Satan op 16-12-2001 22:05] |
|
Ha mooi, daar ook even adverteren dan. Thanks so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
Index / Muziek algemeen |