|
Auteur: |
|
|
Er is iets nieuws op het gebied van internetbetalingen, genaamd 'GreenZap'. Mensen die het systeem van PayPal kennen weten hoe het in elkaar zit, mensen die het niet kennen... het is een hele makkelijke en veilige manier van betalingen verrichten via internet, waarmee je onder andere betalingen kan doen op Ebay, Yahoo Auctions en duizenden webshops. Maar goed, whats the deal? Als je je nu aanmeld op GreenZap krijg je $25,- dollar om te besteden... GRATIS! Wat moet je daar voor doen? Je hoeft jezelf alleen aan te melden! Thats it... rekening nummers etc... opgeven is allemaal niet nodig, zoals ik al zei, geheel veilig. Dus, wat is het addertje onder het gras? Geen. Je moet je wel enkel via onderstaande link aanmelden, anders krijg je die $25,- NIET! En waarom vertel ik jullie dit? Omdat ik voor elke aanmelding ook $5,- krijg. Maar goed, dat krijgen jullie ook voor de personen die jullie aanmelden! http://www.greenzap.com/join-greenzap.asp?zapid=markam dus leute aanmelden! kan je strakkies iets extra's op ebay kopen..! |
Index / Algemeen |