|
Auteur: |
|
|
ken ik allebij niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Dan wordt dat dus hoog tijd he so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
veel te ver weg If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ben je van een of ander limburgs promoteam ofzo? |
|
Ze drumt bij Dark Mutation, dunkt me. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nee, een promoteam heeft Limburg niet nodig dacht ik zo Onze band wel heheh. Maar ik ben een eenmansteam dus veel 'teamspirit' is er niet. Maar goed als we in Rotterdam (sorry, ik NOEM maar wat...) spelen komt et waarschijnlijk ook wel hier ofzo te staan. so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
quote: Inger Indolia ZUIGT....damn, lastig om zo onbezield te spelen zeg... -edit- effe een meervoudsvormpje weggehaald...hoe ik bij "beide" kwam weet ik eigenlijk ook niet meer, want voor zover ik weet heb ik nog nooit iets gehoord van dark mutation. -edit- [Dit bericht is gewijzigd door Duxmortem op 18-12-2001 22:06] SCUM FUCK |
|
Je hebt het zeker over "Inger Indolia" en " nader aan te kondigen band" ??? Kan me bij die laatstgenoemde ook weinig voorstellen [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 16-12-2001 23:54] |
|
quote: OOOOH, JIJ KAN DUS SPELEN????????????? Laat maar mp3's horen dan; bewijs maar dat jouw kritiek geen gezeik is!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-12-2001 1:25] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ja gooi wat mp3s online, dan zullen we een hele eerlijke mening geven |
|
Onbezield spelen ? Goh je ben de eerste die dat zegt -over hun dan. Hoezo vin je dat dan ? so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
ik ben ook benieuwd Dux Laat maar eens wat horen... Dit slaat nergens op. |
|
quote: Hmzz...ik hoop dat we het hier wel over dezelfde band hebben...maar luister maar eens naar mother morgana. Hoop melodieuse stukken, wat grappige rifjes...maar er zit niks in. Het gaat slechts om de muziek, niet om het gevoel erin. Daarom zijn bands als Burzum of Absurd ook zo geweldig...er zit een hele ideologie en fantasie achter, die op zeer krachtige wijze door de muziek geuit wordt. Het creëert een eigen wereld zogezegd. Dit ontbreekt gewoon bij hun. Er zit geen motivatie in. Kheb geloof ik laatst de drummer (ik geloof althans dat het de drummer was) ofzo gesproken in een of andere chat...kwam op mij ook over als een vrij dom persoon (voor zover dat te beoordelen valt via internet). SCUM FUCK |
|
quote: Whahahah...ik geloof dat wij verschillende definities van "gezeik" en "kritiek" hebben. Nu, ik kan idd "spelen" doch zijn mijn vaardigheden qua gitaarspel verre van toereikend voor de muziek die ik in mijn hoofd heb. Ik zal ongetwijfeld in de (nabije??) toekomst wat zooi op gaan nemen, maar zoals gezegd wil ik eerst mijn vaardigheden verbeteren. En betreffende mp3's op internet plaatsen: Ik zal mijn muziek NOOIT verkopen aan mensen als de heer Morke. Alleen hierom ben ik al huiverig ooit iets op te nemen: ik heb precies in mijn hoofd hoe ik het wil hebben, maar het is te persoonlijk voor me om te grabbel te gooien aan dit soort mensen.... SCUM FUCK |
Index / Concerten |