IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : vomitory
noene666
Usericon van noene666
Posted 22-07-2005 18:53 by noene666 Wijzig reactieProfiel van noene666Quote dit bericht

op 19 november treed vomitory op in Unitas in wageningen.
in het voorprogramma spelen Sinister en katafalk.

om 20.30 uur gaat de zaal open en om 21.00 uur zal katafalk aftrappen.
entree is 7,50 euro.

voor mensen die dit te ver reizen vinden.
vomitory speelt op 18 november in metropool in hengelo en op 20 november in de baroeg in rotterdam.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-07-2005 18:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bestaat Sinister weer

noene666
Usericon van noene666
Posted 22-07-2005 18:55 by noene666 Wijzig reactieProfiel van noene666Quote dit bericht

jazekers, heb je het nieuws nie in de gaten gehouden, stond nog een heel stuk over op zware metalen, vooral met reacties.

noene666
Usericon van noene666
Posted 22-07-2005 18:56 by noene666 Wijzig reactieProfiel van noene666Quote dit bericht

oh en dit wordt hun eerste show, sinds ze weer bij elkaar zijn, dus zeker de moeite waard lijkt me

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-07-2005 18:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2005 18:55 schreef noene666 het volgende:
jazekers, heb je het nieuws nie in de gaten gehouden, stond nog een heel stuk over op zware metalen, vooral met reacties.

dat was ironisch...hoofdredacteur zijn heeft ernstige gevolgen voor de geest .

Vomitory! dat wordt weer afzien

signature

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-07-2005 20:23 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

mja vomitory, wat moet ik ervan zeggen. Ze leveren 1 zeer puike plaat af en de rest is maar mager imo. Ik zal is kijken tegen die tijd

"This one is older than shit, heavier than time!"

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-07-2005 20:28 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 22-07-2005 20:52 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

gaaf kan ik vast 4 kaartjes voor wageningen reserveren?

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 22-07-2005 20:55 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ik vinnet wel een zeer beukende band.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-07-2005 2:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2005 20:52 schreef MetalHeus het volgende:
gaaf kan ik vast 4 kaartjes voor wageningen reserveren?

Hehehe.. het enige metalconcert wat ooit uitverkocht is in Unitas was volgens mij The Gathering, een jaar of 7 geleden..

Count Ischbrak
Usericon van Count Ischbrak
Posted 01-09-2005 20:26 by Count Ischbrak Wijzig reactieProfiel van Count IschbrakQuote dit berichthttp://www.devious.nl

quote:
vomitory speelt op 18 november in metropool in hengelo

Inri en Katafalk zijn ook van de partij.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-09-2005 20:32 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 20:26 schreef Count Ischbrak het volgende:
Inri en Katafalk zijn ook van de partij.

Kijk dat komt dichterbij Vomitory is retegaaf..alleen inri mag wel wegblijven.

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Count Ischbrak
Usericon van Count Ischbrak
Posted 01-09-2005 20:37 by Count Ischbrak Wijzig reactieProfiel van Count IschbrakQuote dit berichthttp://www.devious.nl

Mooi avondje kotselijk vermaak d8 ik zo

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-09-2005 20:39 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

GVD ik ben dan jarig op 18 Nov ga ik vieren met Vomitory..

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 02-09-2005 10:36 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Het moge duidelijk zijn dat ik in de baroeg te vinden ben.
Ik hoop ook dat sinister dan ook komt.

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 19-11-2005 12:19 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Ik moet het even plannen met m'n huiswerk. En dan ben ik erbij in de baroeg

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 19-11-2005 12:23 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Niet in de Baroeg aanwezig zondag, ivm met feestje bij m'n broer.

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 20-11-2005 23:16 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Virulent was vandaag leuk om te zien. Maar het geluid van de band kan me niet echt raken. Toch heb ik me vermaakt tijdens de band.
Er wordt ook nog een clipje geschoten ofzo. Er waren zoveel mensen bezig met camara's.

Nox kwam daarna. De muziek klonk zat goed in elkaar en donderde lekker de Baroeg door. Maar de zanger stond me op de 1 of andere manier tegen . Wel hele leuke band, deze band moet je vaker kijken.

Daarna kwam Vomitory, wat stond het geluid in het begin slecht!. Ik hoorde vrijwel alleen maar drum en zang. Dit werd naarmate de set vorderde wel iets beter. Er was wel heel weinig contact met de zaal. De nummers knaldde de Baroeg door. Maar ik miste wat beleving bij Vomitory. Wel een zeer strak optreden en m'n nek zal het nog wel voelen.

Ik kwam nog een forummer tegen bij de ingang, wie was dat ook alweer?

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com