![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
wel goede datum!! ![]() carcasstrid ![]() |
|
Wie nog meer dan? ...en verder: het is SATURDAY. Uilskuikens. ![]() ![]() |
|
quote: http://dana.kuhnline.com/lol.html Enne Total Fucking Destruction moet ik wel een keer live zien... denk denk Suck my piss ![]() |
|
En als we toch aan het zeiken zijn... het kan ook 22nd of october zijn. ![]() ![]() |
|
hehe, schrijffouten galore! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Owned! ![]() |
|
UP!!!! NOg 5 dagen! Mosh it up en het word godnondejuuu vet! voor mensen omgeving weert: 21-10 pre party @ santa nederweert. gewoon zuipen + knepper draaien met Greusome Stuff Relish, General Surgery en Birdflesh! ![]() |
|
he luc, heb je een tijdschema? want ik moet om 9u weer vertrekken enzo. ![]() |
|
hele dat belichting doen daar zo.... ![]() ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Ik ga hier zeker weer bij zijn! ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
en vrijdag ervoor pre-party met collision, stoma, total fucking destruction en sylvester staline in de baroeg!! mosh ![]() |
|
Ik hoop alleen wel dat het drukker is dan voorgaande jaren, nog een paar uren en dan is het alweer zover. ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
quote: Je hebt niks gemist. Het geluid was om te janken, zo slecht! Zelfs een vriend van me die ze goed kent herkende de nummers amper. ![]() Op het grote podium was het geluid wel 100% ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |