IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 8/10 @ Goudvishal: Arcturus, Red Harvest, Dim.Psychosis en In Aetherium Volgende pagina
TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 23-07-2005 18:00 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Goudvishal
Vijfzinnenstraat 103
Arnhem
http://www.goudvishal.nl

19.30
12 euro

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 23-07-2005 19:15 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Das niet duur... maar er bestaat reeds een arcturus concert topic....

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/1648634/1

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-07-2005 12:44 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Gaaf... zeg maar als de reserveringen kunnen beginnen .. Mooi prijsje ook voor zo'n avond..

Past alles trouwens wel op het podium in de goudvishal? Vorige keer dat ik arcturus zag waren ze toch met een behoorlijke bezetting en daarnaast nog enkele danseressen die het allemaal wat theatraler moesten doen lijken..

NB: Gelukkig maak ik dit keer het begin van een tour mee, dan zijn de shirts teminste niet weer op hehhehe...

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 24-07-2005 12:46]

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 24-07-2005 12:56 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

yeps

gave line-up1

zeker aanwezig!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Vampiria
Usericon van Vampiria
Posted 25-07-2005 2:34 by Vampiria Wijzig reactieProfiel van VampiriaQuote dit berichthttp://spaces.msn.com/members/LadyVampiriahatesyou/

Cool!! En niet duur voor zo'n line-up. Aanwezig!

SAMAEL
Ron Jeremy for president
Usericon van SAMAEL
Posted 26-07-2005 19:08 by SAMAEL Wijzig reactieProfiel van SAMAELQuote dit bericht

He cool....gezellig met hun een paar dagen snaren plukken dat worden 3 top dagen voor mij

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-07-2005 19:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zingt Ivo nog bij DimPsy?

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 26-07-2005 20:15 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2005 19:12 schreef Jenje het volgende:
Zingt Ivo nog bij DimPsy?

Volgens mij niet

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-07-2005 20:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2005 20:15 schreef Borthulaz het volgende:
Volgens mij niet
Jammer, toffe gast ...

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 26-07-2005 20:18 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Ivo zingt niet meer bij DP, ECLIPSE van SAURON / FLUISTERWOUD doet nu zang..

heb ze in de oefenruimte aan het werk gezien en het is een waardige vervanger voor Ivo, dus maak je geen zorgen!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-07-2005 20:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ken Ivo van zijn werk als portier bij Atak Enschede, relaxte gast, hij had het er al over om er mee te kappen en wat anders te gaan doen, weet jij ook of ie nu wat met metal doet?

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 26-07-2005 22:50 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2005 20:20 schreef Jenje het volgende:
Ken Ivo van zijn werk als portier bij Atak Enschede, relaxte gast

Jep!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-07-2005 22:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

sinds wanneer is arcturus echt industrial black??

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

spectre
Usericon van spectre
Posted 26-07-2005 23:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2005 20:20 schreef Jenje het volgende:
Ken Ivo van zijn werk als portier bij Atak Enschede, relaxte gast, hij had het er al over om er mee te kappen en wat anders te gaan doen, weet jij ook of ie nu wat met metal doet?
Jazeker! als je had opgelet wist je dat al lang. Label gestart genaamd Krijs, en daarnaast talloze heersende projecten, waaronder PROCTOR.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Gorthaur
Usericon van Gorthaur
Posted 27-07-2005 0:43 by Gorthaur Wijzig reactieProfiel van GorthaurQuote dit bericht

Wij (Dimensional Psychosis) zullen niet spelen deze avond (8/10).
Helaas...

spectre
Usericon van spectre
Posted 27-07-2005 1:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

kut!

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Sater
Usericon van Sater
Posted 27-07-2005 6:57 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2005 22:56 schreef Cadaveria het volgende:
sinds wanneer is arcturus echt industrial black??
Disguised Masters

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-07-2005 13:46 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 27 juli 2005 0:43 schreef Gorthaur het volgende:
Helaas...

In dat geval gaan we dus niet...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-07-2005 17:01 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2005 0:43 schreef Gorthaur het volgende:
Helaas...
Dat is flink kut. Desalnietemin ga ik gewoon.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 27-07-2005 17:02 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

013 voor mij

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-07-2005 22:48 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2005 6:57 schreef Sater het volgende:
Disguised Masters

Dat was een uitstapje, en naar mijn idee zeker geen 'industrial black', hoe breed die term ook is....

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-07-2005 22:49 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Voor mij waarschijnlijk 013 en goudvis, 013 voor het goede licht, geluid, etc..

Goudvis voor de toffe sfeer (die in 013 meestal ontbreekt) en de vele bekenden die ik er altijd tegenkom..

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 27-07-2005 23:18 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 27 juli 2005 22:49 schreef Valorian het volgende:
Voor mij waarschijnlijk 013 en goudvis, 013 voor het goede licht, geluid, etc..

Goudvis voor de toffe sfeer (die in 013 meestal ontbreekt) en de vele bekenden die ik er altijd tegenkom..

Patronaat heeft rond die tijd een hele nieuwe zaal, dus daar kan je wellicht ook wel terecht voor goed geluid en licht.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 28-07-2005 0:00 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2005 22:48 schreef Valorian het volgende:
Dat was een uitstapje, en naar mijn idee zeker geen 'industrial black', hoe breed die term ook is....
ja wat je zegt.

het liefst wil ik alle shows in Ned. zien.. maar wegens geld gebrek iig. goudvis

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Sater
Usericon van Sater
Posted 28-07-2005 6:01 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2005 22:48 schreef Valorian het volgende:
Vind ik ook.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-07-2005 8:51 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2005 6:01 schreef Sater het volgende:
Vind ik ook.

Uberhaupt de enige 'black' die je zou kunnen bespeuren in arcturus is de stijl van Constellation en Aspera..

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com