|
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Weer zo'n zinnige opmerking van meer Spuitpoep |
|
quote: Het is goed met je... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: verkeerde band no text supplied |
|
Weer zo'n gothic metal band die 1 fatsoenlijk album uitbrengt en daar jaren op teert |
|
ow shit.... ja zeg, kies een originelere bandnaam dan hé! ToT mag er wel zijn signature |
|
Ik wil ze wel zien hoor... valt toch in het enige weekend in oktober dat ik nog niks gepland had. no text supplied |
|
Heb ze ooit in Hardenberg gezien (met volgens mij Therion) was aardig teleurstellend toen |
|
Hey wat toevallig, nadat ik op jenje reageerde in het TVB review comment gedeelte, is dat gewist, en loopt Jenje hier weer lekker af te zeiken. Naast Trail of Tears zal overigens The Vision Bleak ook komen spelen. Niet hier en niet op deze datum, maar wel elders (dit news had men helaas ook erbij gewist) Leuk zo'n redactielid. Kom je ver mee! Gelukkig is genuanceerd reageren, een brede en goede smaak hebben zijn handelsmerk...anders zou het niet best zijn als boegbeeld van ZM zijnde i am your master, brooooeaaaaahhhhh [Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 23-07-2005 18:54] |
|
Gelukkig reageer jij ook altijd inhoudelijk en kun je je ezinetje alleen maar promoten door proberen anderen aan te vallen ... heb je zelf geen pluspunten dan? |
|
quote: ben je nou echt nog steeds zo op je pikje getrapt dat ik de mensen hier vertelde dat je ooit een poging deed aan de slag te gaan als GOTHIC DJ (666evvvvullllmanson type) dat je nog steeds waar je maar kunt alles loopt af te zeiken dat met gothic te maken heeft om aan te tonen dat je je daar van hebt gedistantieerd? grow up. over je uitlatingen en kort door de bocht reageren wordt zelfs door collega's van je geklaagd. en terecht, want als een of twee mensen met een beperkte visie zo dominant zijn is gewoon slecht voor een ezine. over het ezine hoeven we niet eens te steggelen, dat zou te grappig zijn. als je dat wel wilt is dat prima, ik heb al wat argumenten op inhoud klaar liggen. jij ook? |
|
Als je dit forum eens goed leest ipv alleen je eigen ego streel topics, zul je lezen dat mij dat weinig boeit. Maar geef nu eens gewoon antwoord op de vraag die ik je stel of ben je bang dat je dan genadig afgemaakt wordt? |
|
Klinkt niet verkeerd Wiegen Meister ! |
|
quote: Nog steeds als van ouds Wiegen Meister ! |
|
FIGHT FIGHT FIGHT signature |
|
Flikker nou es lekker op met dat gezeik allemaal. Jenje, loop niet zo te happen, en Teknoir, sterf met je gothicmeuk. Heaumeau. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Jaja ik was daar bij, als een van de weinigen. De zaal was erg leeg, het voorprogramma had gecancelled, de electriciteit viel tijdens het eerste nummer al uit en ging pas een kwartier later weer aan, er liepen veel gottikjes rond, maar zelfs niet-gottiks die het voor elkaar kregen zich homosexueler te gedragen. Mja apart avondje, een hoop (uit)gelachen, maar een goed concert? Nou nee Zenial |
|
Ik had ook kaartjes, maar kwam voor The Wounded. Stonden bij de ingang toen we hoorden dat ze hadden afgemeld. We hadden geen zin om anderhalf uur te wachten voor een band die we niet zo boeiend vonden, dus zijn we maar naar huis gegaan. Echt balen. |
|
quote: ben ook geweest, 'k heb me samen met m'n vriendin prima vermaakt met het uitlachen van mensen, haha, vooral die dikke punker met hanekam die het hele optreden boos rond liep, geweldig gewoon... Verders viel de opkomst mij behoorlijk tegen, wat zonde was, want de band speelde erg goed, helaas When Silence Cries niet gespeeld :S |
|
quote: Zeg als je iets tegen mij hebt, heb dan het lef dat in mijn gezicht te zeggen ja!!! Zenial |
|
quote: hahaha, nice try... |
|
quote: Gaaf, zoiets soortgelijks beschuldig je mij ook altijd van Trail of Tears was dus zonde van het geld? |
|
Shit, was dat gisteren al? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Damn Maarja zonde van het geld niet echt, ik heb me goed vermaakt, en de muziek was nog best te pruimen... Zenial |
|
Vandaag in Utrecht geweest en het was supervet! Helaas weinig publiek, maar de band is echt goed op het podium, perfecte samenwerking tussen beide zangers ook. Erg leuke avond dus no text supplied |
Index / Concerten |