|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ga naar de gayparade ofzo |
|
quote: en een lekker strak broekske!! |
|
heb je het nou tegen mij? |
|
Nee, jij mag niet mee naar de Gayparade, alleen Ratje! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
jmmr, dan moet ik maar weer naar de plaatselijke gaybar |
|
quote: Jippieeeee |
|
kut flikkers |
|
quote: Sterf. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Waar zijn die mods, als je ze nodig hebt. |
|
The Dire Straits zijn super -->muziek algemeen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
niets dan respect voor deze band! zo mooi! Bruce Banner |
|
De tering, luisteren jullie Dire Straits... tering.... Ik vind het echt een extreem saaie Hoog Catharijne-band! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Muzikale valium is het.. Zo'n fucking slaapverwekkende, overrated zaadband. Bah. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 26-07-2005 1:28] |
|
quote:Mijn gedachten over The Doors. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: En je gedachten over Dire Straits? |
|
quote:Idd zwaar overrated maar zaaddodend wil ik het niet noemen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hehe, toevallig deze week nog eens een cd geluisterd. Heel lang geleden was het m'n favo band, en het was echt vet om weer eens te horen. Relaxte muziek. don't mistake lack of talent for genius |
|
niet alles van DS kan ik waarderen, maar als het langs komt op radio is het meezingen geblazen. Welke nummers ik wel erg goed vind zijn 'Brothers in Arms', 'Sultans of Swing' en 'Private Investigations' Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: heel erg mooie clip trouwens van 'Brothers in arms' en de parodie op Money for nothing door Weird Al Yankovic (Beverly Hillbillies) is gewoon zalig, lachen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ach, IMO is hun beste album nog altijd 'On every street'. lekker volwassen geluid heeft die cd |
|
quote: Juist, Fade to black, You and your friend, Planet of New Orleans en het titelnr Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Inderdaad! |
|
Vooral het einde van On Every Street (track).. Zalig! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Dire Straits, vroeger vond ik ze goed nu minder, 1 keer live in de Kuip gezien en dat das erg goed. [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 28-07-2005 10:57] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |