|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
hij is aan de saaie kant signature |
|
best na die EP was het eigenlijk al verloren signature |
|
pffff... eigenlijk is het gewoon de teleurstelling van het jaar wat een kutplaat!!!!!!!!!! signature |
|
(': If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Da fak zeg, klinkt als nieuwe Dork Funerhol met Manowar en Shiningtechniek ja... Spinefarm... makes sense signature |
|
mwoa, von eht allemaal wel meevallen, zo saai is die nieuwe Ofermod niet.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Alleen het nummer Undead Moon is niet om aan te horen vanwege de cleane zang, voor de rest een goede plaat eigenlijk wel. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
blij voor jou. Nee, ik kan hem echt niet hebben. Zo vlak en voorspelbaar heb ik ze nog niet gehoord signature |
|
quote: En Germs jaren 80 Engelse pop vind jij wel briljant? Rare vent ben jij Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Germ emotioneert! Deze Ofermod doet me absoluut niets. Veel te gepolijst, voorspelbaar en gemaakt. Niets sfeer, saaie vocals die dan ook nog es raar gaan doen op het einde. Watain midtempo gekloon en foute nieuwe Dark Funeral "evilness" signature |
|
quote: Mij ook om een teil te pakken om heel hard in te sproeikotsen Over voorspelbaar gesproken, dat is Germ dus ook alleszins. Vooral als je opgegroeid bent met vroege jaren 80 Engelse pop. Totaal emotieloze gladde ellende wat nu door een Australiër gespeeld wordt. Hij zou zich als rechtgeaarde Australiër moeten schamen dat hij zo schaamteloos Engelse meuk kopieert Al is die nieuwe Ofermod lang niet zo goed als het oudere spul, hij is in ieder geval prima binnen te houden. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 14-11-2012 12:06] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Als Hypnos het kut vindt ga ik luisteren [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-11-2012 12:11] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik geloof je wel, Germ is behoorlijk ... anders. Nee, ik vind Thaumiel echt lauw. De zang staat los van de rest, nergens reliëf, nul de botten onvoorspelbaarheid/originaliteit - integendeel - hééél veel herhaling. Die rituele probeersels gaan dan ook echt de mist in. Typische "ik ga even een biertje halen en ik loop als een trol" momenten enkel Chained to Redemption is een degelijk nummer [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-11-2012 12:19] signature |
|
quote: Dat heeft iedereen wel eens Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
ik zie anders genoeg toeschouwers zo naar de bar lopen als ze iets niet echt interessant vinden. Kwestie dat de mensen uit de weg gaan door hun weg en weer gewaggel signature |
|
zo, de nieuwe is weer goed signature |
|
|
|
|
|
signature |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |