IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Vital Remains, Hidden In The Fog, Downscape op Tour... Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-10-2005 11:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2005 11:53 schreef irritante klootzak het volgende:
toch nog ff duidleijk je gelijk willen mayo...?

je mag me ook mailen hoor als het je zo hoog zit...

Nee hoor, post alleen hier ook even mijn stukje. Maar je mag wel weer boos op me worden hoor. Heb je gezien dat ik speciaal voor jou de betekenis van het woord mening heb uitgezocht. Je bent me vast dankbaar nu.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-10-2005 12:00 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 1 oktober 2005 11:49 schreef MindlessMayo het volgende:
In Arnhem:
Vital Remains: Gaaf!! Alleen weer het doodse publiek, alhoewel wel wakkerder dan bij de vorige 2 bands.

Had je naar de baroeg moeten komen, daar ging het aardig los
Overigens was het ook in de baroeg niet heel erg druk. Had meer mensen verwacht

Zenial

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 01-10-2005 12:00 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

whahahahaha

kostelijk...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-10-2005 12:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2005 12:00 schreef Zenial het volgende:
Had je naar de baroeg moeten komen, daar ging het aardig los
Overigens was het ook in de baroeg niet heel erg druk. Had meer mensen verwacht

Ghehehe, Arnhem is handiger

Niet heel erg druk, jaaaa maar het was een vrijdag avond en het was vast voor Baroeg maatstaven druk voor een vrijdagavond blablabla.. of zat het zo niet.. @ irritante klootzak

irritante klootzak
Posted 01-10-2005 12:04 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

denkd at eht eerder te maken had met de treinchaos in eht midden van eht land dat mensen deed besluiten neit naar rotterdam te gaan (dat was mijn reden om neit te gaan en ben daarom maar naar tilburg gegaan)...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-10-2005 12:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Pff stomme smoes zeg, je had net zo goed kunnen fietsen. Nederland is maar een klein land, dus dat is best te doen.. heb ik mij laten vertellen.

irritante klootzak
Posted 01-10-2005 12:14 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

mwoa..is geen smoes, feit is dat als er chaos is op eht spoor dat mensne minder snel willen reizen.... met name de mensne die een band "wel leuk"vinden of een avondje naar een concertje gaan (en dan neit perse de bands hoeven/willen zien).. dan blijven er wat meer mensen thuis of zoeken een alternatieve invulling van hun avond....

was dat ook neit een xmas fest een paar jaar geleden dat er geen treinen reden tussen nijmegen en den bosch???

is mooi kut als je vanuit het noorden met de trein naar tilburg moet.. mensen denken wel 2 keer na of ze heen (en vooral terug) een uur extra reistijd hebben in een gammele bus.....

ik heb het er neit voor over (zeker als ik de bands neit perse hoef te zien)..

verder was tilburg een zeer vette optie, dus voor mij was de afweging snel gemaakt:

of extra lang over de reis naar rotterdam doen met die klote vertraagde kanekrtreinen en chaos bij utrecht..

of enorm snel binnen 40 minuten naar killburg met de trein en daar een net zo'n goed feeske......

irritante klootzak
Posted 01-10-2005 12:15 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

fietsen naar rotterdam? in de regen? vanuit arnhem???

hoe ist?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-10-2005 12:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2005 12:15 schreef irritante klootzak het volgende:
fietsen naar rotterdam? in de regen? vanuit arnhem???

hoe ist?

Goed hoor, leuk dat je het vraagt.

irritante klootzak
Posted 01-10-2005 12:31 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

nog gefiets van zwolle naar den bosch de laatste tijd dan?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-10-2005 12:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2005 11:46 schreef Zenial het volgende:
Je hebt nog een kans zondag in euhm groningen?

Tja daar ga ik niet alleen heen. Voordeel is wel dat ik bescherming van 150 bij 150 zal hebben

irritante klootzak
Posted 01-10-2005 12:48 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

een dressoir?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-10-2005 12:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2005 12:31 schreef irritante klootzak het volgende:
nog gefiets van zwolle naar den bosch de laatste tijd dan?

Tuurlijk niet, ik trein altijd.

irritante klootzak
Posted 01-10-2005 12:57 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

dara heb je het al.....

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-10-2005 13:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Zie, je leest gewoon niet goed.. er staat toch.. heb ik mij laten vertellen. Oftewel, naar men zegt.. maar ik probeer het niet. Heb een hekel aan fietsen, helemaal als het regent. Dan maar liever lopend, denk ik.. alhoewel de trein dan best een optie is ook.

Nouja, over treinen gesproken.. zo eens even kijken hoe het met de treinen naar Rotterdam zit.

irritante klootzak
Posted 01-10-2005 13:02 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

je doet maar.....

dan ga ik nu ontbijt scoren bij de supermarkt...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-10-2005 13:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2005 12:48 schreef irritante klootzak het volgende:
een dressoir?

Ja italian design

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-10-2005 13:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2005 13:02 schreef irritante klootzak het volgende:
je doet maar.....

dan ga ik nu ontbijt scoren bij de supermarkt...

Goed idee ja..

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-10-2005 13:55 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 1 oktober 2005 12:14 schreef irritante klootzak het volgende:
mwoa..is geen smoes, feit is dat als er chaos is op eht spoor dat mensne minder snel willen reizen.... met name de mensne die een band "wel leuk"vinden of een avondje naar een concertje gaan (en dan neit perse de bands hoeven/willen zien).. dan blijven er wat meer mensen thuis of zoeken een alternatieve invulling van hun avond....

was dat ook neit een xmas fest een paar jaar geleden dat er geen treinen reden tussen nijmegen en den bosch???

is mooi kut als je vanuit het noorden met de trein naar tilburg moet.. mensen denken wel 2 keer na of ze heen (en vooral terug) een uur extra reistijd hebben in een gammele bus.....

ik heb het er neit voor over (zeker als ik de bands neit perse hoef te zien)..

verder was tilburg een zeer vette optie, dus voor mij was de afweging snel gemaakt:

of extra lang over de reis naar rotterdam doen met die klote vertraagde kanekrtreinen en chaos bij utrecht..

of enorm snel binnen 40 minuten naar killburg met de trein en daar een net zo'n goed feeske......

Allochtoon, typlepra of ben je dronken?

Zenial

irritante klootzak
Posted 01-10-2005 13:58 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

aids...

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-10-2005 14:09 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Aids is stoer!!!

Zenial

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 01-10-2005 14:12 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

wie roept er gay?!

euhm, zilla, hoe laat enzo?

Suck my piss

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-10-2005 16:29 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Was weer leuk gisteren!

Ik vond Downscape wel aardig, Nominion iets beter, maar Vital Remians spande de kroon! Wat een strakke drummer zeg. Ook goeie setlist.

Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 02-10-2005 11:43 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

Was dat nu Paul Speckmann die de merchandise deed?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-10-2005 11:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2005 11:43 schreef Spearhead het volgende:
Was dat nu Paul Speckmann die de merchandise deed?

Yups

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-10-2005 11:50]

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com