IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Stone Sour Volgende pagina
Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 26-07-2005 15:47 by Mister MetallicA Wijzig reactieProfiel van Mister MetallicAQuote dit bericht

Wat vinden jullie ervan??

Ik vind het een erg goede band Ik kijk ook uit naar hun nieuwe album binnenkort, Hun beste nummer vind ik Get Inside Erg vet begin

Once Emperor
Usericon van Once  Emperor
Posted 26-07-2005 16:53 by Once Emperor Wijzig reactieProfiel van Once  EmperorQuote dit bericht

Ik heb nog die eerste te koop. Gesigneerd door alle leden op Fields Of Rock
Intresse?

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 26-07-2005 17:14 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Stone Sour.. Is dat niet die band met de Slipknot zanger, maar dan zonder masker ?

CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 26-07-2005 17:21 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Ja.

[Edit; Ooit een nummer van gehoord. Niet iets wat ik lang aan zou kunnen horen. Vond dat nummer dan weer wel leuk. Vroegah.]

[Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 26-07-2005 17:21]

Bloodied by the thorns beside the leaves

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-07-2005 19:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Och aardig bandje .. nummers die ik ken zijn rustiger dan SK ... gast heeft goede stem.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 26-07-2005 21:42 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Live zijn ze best goed, beter dan op CD iig.

Hatsjikidee!

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 26-07-2005 21:46 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2005 15:47 schreef Mister MetallicA het volgende:

Je houdt maar niet op met een bepaald groep bands promoten he.

Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 26-07-2005 22:29 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

Ik ga even de mod uithangen hier.

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/403994

Mister MetallicA
Posted 27-07-2005 16:21 by Mister MetallicA Wijzig reactieProfiel van Mister MetallicAQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2005 16:53 schreef Once Emperor het volgende:
Ik heb nog die eerste te koop. Gesigneerd door alle leden op Fields Of Rock
Intresse?

zkrs wel!! Hoeveel wil je ervoor hebben?

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 27-07-2005 16:51 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Leuk bandje, leuk concert toen in 013. Maar ik heb liever dat Corey gewoon verder gaat met albums produceren voor Slipknot. Scheelt elke keer wel een jaar langer wachten.

Once Emperor
Usericon van Once  Emperor
Posted 27-07-2005 17:57 by Once Emperor Wijzig reactieProfiel van Once  EmperorQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2005 16:21 schreef Mister MetallicA het volgende:
zkrs wel!! Hoeveel wil je ervoor hebben?

Je hebt mail.

DragonforcE
Usericon van DragonforcE
Posted 28-07-2005 22:35 by DragonforcE Wijzig reactieProfiel van DragonforcEQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2005 15:47 schreef Mister MetallicA het volgende:

Ik vind het een erg goede band Ik kijk ook uit naar hun nieuwe album binnenkort, Hun beste nummer vind ik Get Inside Erg vet begin

dat vind jij niet alleen, dat is het ook

Mister MetallicA
Posted 28-07-2005 23:34 by Mister MetallicA Wijzig reactieProfiel van Mister MetallicAQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2005 22:35 schreef DragonforcE het volgende:
dat vind jij niet alleen, dat is het ook

Hell yeah dude

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2005 23:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Lijkt een beetje op Slipknot

jaja...

signature

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-08-2006 20:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Godver, dat nieuwe album is GOED

Corey Taylor laat effe horen dat ie een megaveelzijdige zanger is....

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-08-2006 21:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2006 20:44 schreef Jenje het volgende:

vond je de eerste cd ook goed? ik vond die maar doorsnee maar ben door de alom positieve berichtgeving toch wel benieuwd naar de nieuwste van hen (zolang er maar wel een nieuwe slipknot uitkomt; op het slipknot materiaal is CT ook behoorlijk afwisselnd bezig trouwens, van mega-agressief tot superclean)).

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-08-2006 21:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

vorige werk vond ik niet wat
daarom was ik wat huiverig, maar dit is echt een lekker muziekie hoor ..

attila_de_hun
Posted 07-08-2006 21:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2006 21:37 schreef Jenje het volgende:
vorige werk vond ik niet wat
daarom was ik wat huiverig, maar dit is echt een lekker muziekie hoor ..

dan ga ik 'm zeker beluisteren...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-08-2006 21:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het is veel meer groovy rock/metal, met een hele sterke zanger.

attila_de_hun
Posted 07-08-2006 21:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2006 21:39 schreef Jenje het volgende:
Het is veel meer groovy rock/metal, met een hele sterke zanger.

daar is op zijn tijd ook niks mis mee. en dat die gast kan zingen wist ik al wel (in Slipknot kan die man ook alles met zijn stem)

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 07-08-2006 21:58 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ik vind Hell and Consequenses een erg goed nummer van het nieuwe album. Heerlijke afwisselende zang inderdaad.
Ik vind het met roy Mayorga op de drums een stuk beter klinken.
Vorige album vond ik niks.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-08-2006 22:37 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik vond dat nummer Bother altijd ontzettend mooi, maar eigenlijk alleen om de stem van die kerel. In dat nummer zitten ook niet veel instrumenten geloof ik.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-11-2006 12:35 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2006 20:44 schreef Jenje het volgende:

Eindelijk eens de nieuwe aangeslingerd, gehoord bij de gieterist in de eauteau en dat klonk wel dikke prima! Inderdaad veel interessanter dan de oudere.

Wel grappig om te horen hoe Slipknot en Stone Sour telkens dichter bij elkaar komen te liggen

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-11-2006 10:15]

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 24-11-2006 19:45 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

[quote]Op 20 november 2006 12:35 schreef ZelThoR het volgende:
Eindelijk eens de nieuwe aangeslingerd, gehoord bij de gieterist in de eauteau en dat klonk wel dikke prima! Inderdaad veel interessanter dan de nieuwe.
[quote]

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 24-11-2006 19:45]

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-11-2006 19:57 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

roffele! spannend, welke CD heeft Zelth gehoord. Ik gok toch op de nieuwe, wat denk jij Watsz0n?

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-11-2006 22:37 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2006 19:57 schreef aerodis het volgende:
roffele! spannend, welke CD heeft Zelth gehoord. Ik gok toch op de nieuwe, wat denk jij Watsz0n?

Leuk zo'n cliffhanger... Wanneer komt de volgende aflevering?

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com