IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : (het vergeten) MASSACRA
lord anusintruder
Usericon van lord anusintruder
Posted 27-07-2005 23:55 by lord anusintruder Wijzig reactieProfiel van lord anusintruderQuote dit berichthttp://www.voetinkont.tk

Iemand ook bekend met deze,helaas al lang vergane, band uit frankrijk. 3 supergoede albums uitgebracht. De perfecte combinatie death/trash...
Heb MASSACRA gelukkig nog 3 keer live mogen zien...a long time ago

Eerste 3 uitgebrachte albums

-Final Holocaust
-Enjoy the Violence
-Signs of the Decline

Dat heerst!

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 28-07-2005 0:33 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Final Holocaust is mijns inziens het beste werk. Na Signs Of Decline werd het troep. Profetische titel zullen we maar zeggen. Zeer gave en nog steeds hard beukende metal.

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-07-2005 0:53 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Fijne band.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-07-2005 9:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik ben ook welleens mijn mascara vergeten

Susan
Usericon van Susan
Posted 28-07-2005 10:21 by Susan Wijzig reactieProfiel van SusanQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2005 23:55 schreef lord anusintruder het volgende:
Heb MASSACRA gelukkig nog 3 keer live mogen zien...a long time ago

Was één van de eerste concerten die ik zag. Speelden ze met Gangreen in De Boerderij, Geleen. Is idd erg lang geleden.
Gave band ja!

lord anusintruder
Posted 28-07-2005 10:36 by lord anusintruder Wijzig reactieProfiel van lord anusintruderQuote dit berichthttp://www.voetinkont.tk

ben in ieder geval nog de trotste bezitter van het Final Holocaust shirt, en een live video uit 19??.
ja het was mooi!

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 28-07-2005 14:39 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Hmm, er was een reden voor dat die band destijds 'vergeten' was. Voor de criteria van toen, was het gewoon een B-band.

Ach, misschien als ik het nu hoor, heeft het 'sentimentele' waarde.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-07-2005 15:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2005 10:36 schreef lord anusintruder het volgende:
ben in ieder geval nog de trotste bezitter van het Final Holocaust shirt

Ik ook, het witte shirt met zwarte opdruk

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 28-07-2005 17:25 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Ik lees telkens MASCARA...
Wie wil er nou een topic openen over mascara? Niemand dus...

Hatsjikidee!

Argh
Usericon van Argh
Posted 28-07-2005 17:30 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2005 17:25 schreef Unholy Mary het volgende:

Gothics

ontopic:

ken ze niet

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 28-07-2005 18:06 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Is dat dezelfde Massacre die een split heeft met Profanatica?

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-07-2005 18:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2005 17:25 schreef Unholy Mary het volgende:

Ja dat had ik dus ook

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-07-2005 18:42 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

vrouwen

Je moeder.

scotfan
Usericon van scotfan
Posted 28-07-2005 23:06 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Goeie band: heb Signs of Decline nog in huis liggen.

[Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 28-07-2005 23:07]

gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-07-2005 23:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 juli 2005 18:06 schreef Verval het volgende:
Is dat dezelfde Massacre die een split heeft met Profanatica?

Je had ook nog een Masacre en een Massacre uit Zuid america (Chili dacht ik)

ontopic: bands met spelfouten in de naam ben ik meteen vergeten.

Wat al eerder is gesteld; het was toen al een tweederangsband en viel alleen op omdat het Frans was en er verder nauwelijks (Loudblast nog meen ik maar dan had je het wel gehad) iets opkwam uit dat land toendertijd; dat is nu wel anders...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-07-2005 23:17]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 28-07-2005 23:19 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 juli 2005 23:17 schreef Mutilator het volgende:

Wat al eerder is gesteld; het was toen al een tweederangsband en viel alleen op omdat het Frans was en er verder nauwelijks (Loudblast nog meen ik maar dan had je het wel gehad) iets opkwam uit dat land toendertijd; dat is nu wel anders...

Ik bedenk me ineens, Morsüre, Mörsure ofzo? Ook iets frans en vaags van vroeger?!?

edit: Met een nr, zoiets als "mad world" ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 28-07-2005 23:22]

lord anusintruder
Posted 29-07-2005 18:14 by lord anusintruder Wijzig reactieProfiel van lord anusintruderQuote dit berichthttp://www.voetinkont.tk

quote:
Op 28 juli 2005 14:39 schreef neefherbert het volgende:
Hmm, er was een reden voor dat die band destijds 'vergeten' was. Voor de criteria van toen, was het gewoon een B-band.

Ach, misschien als ik het nu hoor, heeft het 'sentimentele' waarde.

De band is nu vergeten. Die hadden toenderttijd zeker wel een status, anders doe je geen grote europese touren met benediction en andere grote namen.
Kan me geen enkele band uit frankrijk bedenken die MASSACRA overtreft.

Hub de Gallier
Posted 29-07-2005 18:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2005 23:17 schreef Mutilator het volgende:
Je had ook nog een Masacre en een Massacre uit Zuid america (Chili dacht ik)

ontopic: bands met spelfouten in de naam ben ik meteen vergeten.

En een Masacre uit Colombia
Supuration is ook uit Frankrijk en die maken toch ook al erg lang gave metal

Susan
Usericon van Susan
Posted 31-07-2005 8:05 by Susan Wijzig reactieProfiel van SusanQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2005 18:26 schreef Hub de Gallier het volgende:
Supuration is ook uit Frankrijk en die maken toch ook al erg lang gave metal

Vind alleen "The Cube" erg gaaf en die EP of wat ze daarna hebben uitgebracht ook nog, maar die zijn toch daarna verder gegaan als Sup? Iemand daar nog es iets van gehoord? Ik heb ze in elk geval vanaf toen niet meer gevolgd.....

Hub de Gallier
Posted 31-07-2005 9:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb ook alle (op 1 na) albums van SUP en vind het nog steeds een erg gave band. Niet meer zo bruut als ten tijde van Supuration maar nog steeds zeker de moeite waard.

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 31-07-2005 12:58 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Die laatste "incubation" is toch weer onder de naam Supuration uitgebracht? Het "vervolg" op the Cube? Nu heten ze weer S.U.P.

Vreemde gang van zaken.

Hub de Gallier
Posted 31-07-2005 13:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

is ook een vreemde band.

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 21-05-2006 21:45 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

De split c.d van Profanatica is met Masacre, met 1 s, en afkomstig uit Colombia.
Massacra speelde inderdaad in de Boerderij in Geleen, met Sharon tate,s abortion in het voorprogramma.
Gang Green speelde zelf als headliner op een andere datum in de Boerderij te Geleen.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com