![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Ivm afzeggingen is er nog plaats voor een support band in de Goudvishal op 6 augustus. Mail naar info@goudvishal.nl als je met je band daar wilt spelen. Wel een beetje in hun stijl graag. ![]() |
|
Thronar? ![]() |
|
wacken? edit: Wil fluisterwoud niet, of planet aids ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 28-07-2005 18:42] ![]() |
|
Nog geen support bekend? ![]() |
|
En jawel. Onze eigen Am Tuat zal as zaterdag de support zijn van Turisas. ![]() |
|
geen Heidevolk? ![]() |
|
die zullen wel op wacken zitten dnek je niet? ![]() |
|
heb een drummer, zanger, en gitarist gezien op wacken ![]() hoe was de show? op wacken heerschte het gigantisch. Ik vraag me alleen wel af hoe ze die 12 mensen op het Podium hebben kunnen krijgen... Bruce Banner ![]() |
|
quote: op Wacken was idd heel erg vet, was het wel waard om enigzins fit te blijven tot 2 uur ![]() |
|
Turisas was gisteren ook vet in Arnhem. Heerschende violist ![]() Mekker ![]() |
|
quote: Extreem heerschende violist ![]() ![]() |
|
Helemaal mee eens. De eerste violist ever waar ik geen technisch kritiek op kan leveren. ![]() ![]() |
|
De eerste ever? Dan ben je vast heel erg goed, of je ziet heel weinig violisten. ![]() |
|
quote: Late reactie, werd gister getipt over deze post. Maar mijn antwoord hierop is: geloof me, ik zie heel veel violisten. Op dagelijkse basis. Ik weet warover ik spreek. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |