IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Callenish Circle + Strength Above All + support @ De Azijnfabriek in Roermond (23.09) Volgende pagina
Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 30-07-2005 19:06 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

VRIJDAG 23/09/2005 @ DE AZIJNFABRIEK in ROERMOND

CALLENISH CIRCLE

+ support : Strength Above All

Aanvang : 21.00

Entree : 7 euro (vvk) en 8 euro (dk)

More info soon!

www.callenish-circle.com

www.azijnfabriek.nl

[Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 09-09-2005 18:55]

!!! THE SIGN IS ON !!!

watery black
Usericon van watery black
Posted 30-07-2005 19:07 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

ik ga er denk ik wel zijn... (ik moet van xander )

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-07-2005 19:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zoals in het andere CC live optredens topic al gezegd: ik ben er ook. Maar wat moet zo'n bandje als Strength Above All nu erbij? Leren ze dan nooit meer dat er ook fatsoenlijke voorprogramma's bij horen te staan

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 31-07-2005 9:26 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2005 19:13 schreef Hub de Gallier het volgende:Maar wat moet zo'n bandje als Strength Above All nu erbij? Leren ze dan nooit meer dat er ook fatsoenlijke voorprogramma's bij horen te staan

Dat was een keuze van De Azijnfabriek. Zelf had ik er nog nooit van gehoord als ik eerlijk ben dus ik weet ook niet wat ik ervan moet verwachten.

Misschien dat die andere support-act wel wat meer tot de verbeelding spreekt...

!!! THE SIGN IS ON !!!

Hub de Gallier
Posted 31-07-2005 9:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

SAA is een klein lokaal hardcore bandje, geboekt om toch ook wat hardcore mensen en 'wijde-broeken figuren' te trekken.
Mijn mening is; geef dan iets meer uit aan één goede supportband ipv 2 kleine niet-passende en niets-zeggende bandjes.

Anyway, we hebben CC nog, word dus toch nog een feestje

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 02-08-2005 17:12 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Nou we zullen wel zien wat het wordt.

Misschien dat die andere band wel wat meer tot je verbeelding spreekt...

!!! THE SIGN IS ON !!!

Justifier
Usericon van Justifier
Posted 07-08-2005 17:42 by Justifier Wijzig reactieProfiel van JustifierQuote dit berichthttp://www.strengthaboveall.com

Strength Above All is een onlangs herezen hardcore band uit Roermond met toch al redelijk ervaren muzikanten. Verder hebben ze veel metal invloeden in hun muziek. Ze hebben laatst op Molenrock Open Air iedereen uit de tent geblazen met hun set en ze doen het door de metal in hun hardcore ook goed onder meer metal georienteerd volk. Tenminste, onder de wat meer open minded metalheads die harde muziek ook in zijn algemeenheid kunnen waarderen. Want het is gewoon een van hardste bands uit de omgeving.

Dat lijken me eerder de redenen dat ze daar staan dan het trekken van volk met bepaalde kleding. Maar als je alleen bands kan waarderen met lang haar en leren broeken dan zal deze band je niet kunnen bekoren nee. Of dat dan aan de band ligt....

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 07-08-2005 17:44 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 2 augustus 2005 17:12 schreef Hoolie99 het volgende:
Nou we zullen wel zien wat het wordt.

Misschien dat die andere band wel wat meer tot je verbeelding spreekt...

Burial

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

Hub de Gallier
Posted 07-08-2005 22:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2005 17:42 schreef Justifier het volgende:

Dat lijken me eerder de redenen dat ze daar staan dan het trekken van volk met bepaalde kleding. Maar als je alleen bands kan waarderen met lang haar en leren broeken dan zal deze band je niet kunnen bekoren nee. Of dat dan aan de band ligt....

Het ligt er niet aan wat ik kan waarderen en wat niet. Dat staat hier buiten. Ik heb zelf bij de Aek gewerkt, ik weet hoe het daar gaat en ik weet ook waarom SAA is geboekt....en da's dus om een ander soort mensen (buiten de metallers) ook naar deze avond te trekken.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 07-08-2005 22:42]

Justifier
Usericon van Justifier
Posted 07-08-2005 23:32 by Justifier Wijzig reactieProfiel van JustifierQuote dit berichthttp://www.strengthaboveall.com

quote:
Op 7 augustus 2005 22:42 schreef Hub de Gallier het volgende:
Het ligt er niet aan wat ik kan waarderen en wat niet. Dat staat hier buiten. Ik heb zelf bij de Aek gewerkt, ik weet hoe het daar gaat en ik weet ook waarom SAA is geboekt....en da's dus om een ander soort mensen (buiten de metallers) ook naar deze avond te trekken.

Zo goed ken ik de gedachtegang daar niet. Zal dan wel zo zijn. Maar wat is daar mis mee? Zolang het niet TE gemelleerd is zie ik daar geen probleem in. Sterker nog, zo kunnen hardcore liefhebbers eens aan metal ruiken en andersom. Verder zijn er zat mensen die beide genres of harde muziek in het algemeen kunnen waarderen. Maar het betekent inderdaad wel dat er ook 'een ander soort volk' rondloopt. Maar ook daar: wat boeit dat? Wat doen ze voor kwaad? Ze eten je heus niet op en er is bier zat dacht ik zo. Gewoon met z'n allen er een vette en gezellige avond van maken, moshen, drinken, headbangen, crowdsurfen, wat je wil.

Verder liggen deze genre's toch wel redelijk dicht bij elkaar in de buurt. Zie ook dat Hatebreed met Slayer en Born From Pain met Six Feet Under touren. Dat zegt zat. Maar als jou een pure metalavond (dus minder breed) meer aanspreekt dan is dat zo. Smaken verschillen immers. Ik denk echter dat de veel metalheads wel wat met Strength Above All kunnen en dat dat meer is dan 'een klein lokaal hardcore bandje' zoals je ze afschilderd, doet vermoeden.

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 08-08-2005 10:18 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Persoonlijk (en ook de rest van de band) heeft er geen problemen mee om een harcore band als support erbij te hebben.

Als dat wel zo was dan hadden we dat wel aangegeven richting Azijnfabriek.

We hebben in 13 jaar al met zoveel verschillende bands gespeeld dus daar zal bij ons niemand wakker van liggen.

Het zal allemaal wel loslopen...

[Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 08-08-2005 10:57]

!!! THE SIGN IS ON !!!

Hub de Gallier
Posted 08-08-2005 10:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Laat ik mezelf effe duidelijk maken. Ik heb ook geen problemen dat er een hardcore/metalcore band als support speelt. Helemaal niet zelfs.
Waar ik me wel aan stoor is het feit dat er voor de hardcore/metalcore/whatever core redelijk veel gedaan word bij de Aek terwijl de metal steeds meer naar de achtergrond word gedrongen (terwijl hier vroeger toch Nocturnus, Grave, Malevolent Creation, Suffocation, Impaled Nazarene, Vader, Infernal Majesty enz enz hebben gespeeld). Nu is het zo dat er nog maar zo'n 1 a 2 keer metal word geprogrammeerd in de Aek. Dan zeg ik op mijn beurt; laat dan ook alleen maar metalbands spelen voor de toch grote hoeveelheid metal fans hier in de regio.

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 08-08-2005 11:00 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Daar zit op zich ook wel wat in... er hebben in de loop der jaren inderdaad redelijk wat metalbands met naam in de Azijnfabriek gespeeld. De laatste jaren is dat een heel stuk minder geworden.

!!! THE SIGN IS ON !!!

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 08-08-2005 11:39 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2005 17:42 schreef Justifier het volgende:
Maar als je alleen bands kan waarderen met lang haar en leren broeken dan zal deze band je niet kunnen bekoren nee. Of dat dan aan de band ligt....

Als dat zo was dan zou Hub zeker niet naar Callenish Circle komen kijken...

!!! THE SIGN IS ON !!!

Hub de Gallier
Posted 08-08-2005 11:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik ben inderdaad niet zo kortzichtig ingesteld. Mij gaat het om de muziek, en die van Callenish Circle vind ik erg gaaf

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 26-08-2005 12:45 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Het word zeker een vet feestje!! ....ben erbij, net zoals alle woensdagavonden in het metalcafé

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 09-09-2005 18:55 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

* kick *

!!! THE SIGN IS ON !!!

Justifier
Usericon van Justifier
Posted 13-09-2005 0:37 by Justifier Wijzig reactieProfiel van JustifierQuote dit berichthttp://www.strengthaboveall.com

Er spelen dus maar 2 bands. Beetje vaag dat ze er niet nog een band bij hebben geregeld.

oscura
Usericon van oscura
Posted 13-09-2005 0:40 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

helaas, ik ga al naar Cypher in de Baroeg

carcasstrid

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 13-09-2005 8:15 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 0:37 schreef Justifier het volgende:
Er spelen dus maar 2 bands. Beetje vaag dat ze er niet nog een band bij hebben geregeld.

Oorspronkelijk was dit ook de bedoeling maar om 1 of andere reden heeft de programmeur anders besloten.

Anyway CC zal sowieso een lange set spelen.

!!! THE SIGN IS ON !!!

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 14-09-2005 18:18 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Waarschijnlijk zal ik er wel zijn volgende week.

Hub de Gallier
Posted 14-09-2005 18:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Valt vies tegen dat ze niet eens in staat zijn een tweede supportband te boeken daar bij de Aek
Anyway, extra lange CC set is uitaraard wel gaaf

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 16-09-2005 19:31 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Aanvullende info:

* zaal open : 21.00

* aanvang : 21.30

* entree : 7 euro (vvk) & 8 euro (dk)

!!! THE SIGN IS ON !!!

watery black
Usericon van watery black
Posted 17-09-2005 11:01 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

hamer en ik zullen iig aanwezig zijn

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

Justifier
Usericon van Justifier
Posted 18-09-2005 21:45 by Justifier Wijzig reactieProfiel van JustifierQuote dit berichthttp://www.strengthaboveall.com

Het wordt hoe dan ook een snoeiharde show!!

Allemaal daarwezen!

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 22-09-2005 12:26 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Morgen is het zover...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com