|
Auteur: |
|
|
Interessant... even over nadenken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
bestaat dat nog? hahaha, hebben ze sinds against the grain nog relevant materiaal uitgebracht of is het meer van hetzelfde gebleven? |
|
No Substance en The New America waren zwak, maar met The Process of belief en The Empire Strikes First zijn ze helemaal weer op de goede weg. Puike platen en live nog altijd genieten. Heb ze vorig jaar gezien in een uitverkochte 013 en Greg Graffin is nogsteeds super bij stem én charismatisch. Zeker het kijken waard |
|
Ben benieuwd!! Wil ze al knap lang live zien maar is er nooit van gekomen.. Nu eindelijk de kaarten in huis Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
geniale band. Ik check ze zeker op Lowlands... Misschien de melkweg even meepakken. Volgens mij heb ik ze daar ook voor 't laatst gezien (2002?)... We don't take it, we just fake it... |
|
Net kaarten gehaald. Heb ze al heel vaak gezien (keer of 4-5) maar het blijft leuk Hatsjikidee! |
|
Kut, dat gaat verdomme lastig worden. Doe zoiets dan in het weekend. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 03-08-2005 20:12] |
|
Hmmm vond ze altijd wel geinig ... Stranger than fiction was wel geinig nummer (en dat album ook) |
|
quote: S.t.f is mijn favoriete album. Hmmmm.. t'is dat ik op vakantie ben anders zou ik er wel heen gaan (Bad Religion nog nooit live gezien) |
|
Ja staan aantal vette nummers op, maybe ooit maar weer eens kopen ... lekkere zomerse muziek |
|
S.t.f. heb ik hier ook liggen. Geniale plaat, sowiezo heeft Bad Religion veel geniale nummers. Hatsjikidee! |
|
Morgen... Can't wait! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Inderdaad Hatsjikidee! |
|
Was vet!! Geniale liveband.. Alleen vond ik de drummer mateloos irritant!! Die moest in elk nummer even laten horen wat ie wel niet kon.. Ik wil Bobby als drummer terug! Verder topavondje gehad... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Was zeker weer top! Het blijft een goede live band. Als ze de volgende keer het voorprogramma nu gewoon weglaten kunnen ze nog wat langer spelen ook Hatsjikidee! |
Index / Concerten |