![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
De namen van de andere 2 bands zijn mij niet nader bekend. ![]() |
|
Meer info zou niet vreemd staan. Aanvang? Entree? Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
eindelijk gisteren Dennis ook gesproken!! J-Lo is de andere band volgens mij. De rest ??????? Onmeunig zin an!!!!!!!!! ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
![]() |
|
quote: Dennis wou het wel professioneel aanpakken ja.verdere info heb ik ook nog niet. Weet wel gat wij allemaal kunnen, he, he. ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Van Obtuse kan ook iedereen ![]() Wordt een leuk tering herrie avondje ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Weten jullie al wat of niet want wij horen maar niets uit die kant www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: Ik weet verder ook nog niets wat betreft aanvangs tijd en dergelijke. Zodra ik meer weet post ik het direckt. ![]() ![]() |
|
quote: Okee dan idem hiero ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Gaat dus 100% zeker door nu, heb net Dennis aan de phone gehad en we moeten er rond 6 uur sávonds zijn ![]() ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Aha oke bedankt voor de info! ![]() ![]() |
|
Zo ... hier even wat informatie wat betreft tijden en dergelijke! Stond op ons gastenboek! quote: ![]() |
|
That's a big 10-4! Tot a.s. Zaterdag ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() Errug genoten van Obtuse en Gilo was ook niet onaardig. Een volgende keer maar weer ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Da was donders gezellig jongens: zeker voor herhaling vatbaar!!!! ![]() ![]() ![]() |
|
Inderdaad,wat een avond zeg....we want more of this ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ga ik een keer nie mee spelen ze gvd de pannen van het dak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |