|
Auteur: |
|
|
De namen van de andere 2 bands zijn mij niet nader bekend. |
|
Meer info zou niet vreemd staan. Aanvang? Entree? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
eindelijk gisteren Dennis ook gesproken!! J-Lo is de andere band volgens mij. De rest ??????? Onmeunig zin an!!!!!!!!! www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
|
|
quote: Dennis wou het wel professioneel aanpakken ja.verdere info heb ik ook nog niet. Weet wel gat wij allemaal kunnen, he, he. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Van Obtuse kan ook iedereen Wordt een leuk tering herrie avondje |
|
|
|
|
|
Weten jullie al wat of niet want wij horen maar niets uit die kant www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ik weet verder ook nog niets wat betreft aanvangs tijd en dergelijke. Zodra ik meer weet post ik het direckt. |
|
quote: Okee dan idem hiero www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Gaat dus 100% zeker door nu, heb net Dennis aan de phone gehad en we moeten er rond 6 uur sávonds zijn www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Aha oke bedankt voor de info! |
|
Zo ... hier even wat informatie wat betreft tijden en dergelijke! Stond op ons gastenboek! quote: |
|
That's a big 10-4! Tot a.s. Zaterdag |
|
man o man was dat vette poep gisteren Errug genoten van Obtuse en Gilo was ook niet onaardig. Een volgende keer maar weer www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Da was donders gezellig jongens: zeker voor herhaling vatbaar!!!! |
|
Inderdaad,wat een avond zeg....we want more of this |
|
Ga ik een keer nie mee spelen ze gvd de pannen van het dak Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
Index / Concerten |