|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ZATERDAG 29/10/2005 @ ED & ROCCO'S in GELEEN CALLENISH CIRCLE + support : Detonation Tevens afscheidsoptreden van Rocco !!! Aanvang : 22.00 Entree : 5 euro More info soon! www.callenish-circle.com www.ed-en-roccos.com [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 22-10-2005 13:48] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Aanwezig |
|
Goh, Polluted treed weer eens op... Jammer dat Geleen zo ver weg ligt. |
|
In E&R? Lijkt me een beetje sterk maar als het zo zou zijn dan ben ik erbij! |
|
quote: Rocco is er allemaal mee bezig maar het is allemaal onder voorbehoud he. Heathen en Agent Steel hebben er laatst ook gespeeld en dat zijn ook geen kleine bands! |
|
Zijn inderdaad geen 'kleine' bands maar toch wel van een heel ander kaliber dan een band als Testament of Death Angel die op eigen kracht moeiteloos een grotere zaal als de Effenaar uitverkopen. Dat lukt een Agent Steel of Heathen niet. Wil hier alleen maar mee zeggen dat het echt super zou zijn als ze die 2 bands zouden kunnen binnenhalen voor een optreden. Ben benieuwd... [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 02-08-2005 15:53] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
mzzzz email van Rocco's doet het niet grr But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Polluted Inheritance = definitief bevestigd als support ! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Satan is the Devil |
|
Present! En idd eerst zien, dan geloven of Testament enz komen. De connecties heeft Rocco met ze (lees Walter Morgan)dus dat helpt al.... Op de fiets naar Testament, dat zou leuk zijn. Op de fiets, met Muuk achterop, naar Callenish is natuurlijk ook te gek! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Heui, leuk om CC weer eens te zien |
|
En Pat, hoe vond jij de shows in Tjechie en Spanje gaan? Ik heb iig goede en leuke verhalen van Gaabster en Muuk gehoord erover....! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Beide trips waren super. In Tjechie als headliner op vrijdag gespeeld voor 2.500 man. Deze trip komt nog als festival report op de nieuwe CD/DVD. Beelden spreken voor zich. Festival in Spanje was iets kleinschaliger maar qua trip zeker de moeite waard. Optreden zelf ging echt super... ook al speelden we pas om 03.00 s'nachts, al het volk was blijven wachten en ging vanaf het eerste nummer helemaal los. De dag erna relaxen op de boulevard/strand van Vigo en s'avonds/s'nachts nog naar de DJ-night op dat festival. Al met al een zeer geslaagde trip! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
4 weeks to go... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
* kick * !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Nog steeds te ver weg... |
|
Ik kom wel ff buurten, btw promo klinkt BRUUT !! Vette sjit ! |
|
quote: Thanx dude! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Aanvullende info: * Doors : 21.00 * Polluted Inheritance : 22.00 - 22.45 * Callenish Circle : 23.15 - 00.30 * Damage : 5 euro www.myspace.com/callenishcircle www.callenish-circle.com !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Detonation speelt als vervanger van Polluted Inheritance, die niet kunnen spelen vanwege een polsblessure van hun drummer. Tijdschema blijft hetzelfde. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Yep, ben zeer benieuwd naar Detonation! Van CC weet ik dat het knallen wordt! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Kan een moderator a.u.b. even de topic-titel aanpassen ? Detonation speelt i.p.v. Polluted Inheritance. Alvast bedankt! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Kan een moderator a.u.b. even de topic-titel aanpassen ? Detonation speelt i.p.v. Polluted Inheritance. Alvast bedankt! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Mail anders ff een mod, dit schiet niet op zo. |
|
hmm klinkt ook interessant..... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |