|
Auteur: |
|
|
Godverdomme, alweer die snolletjes van Anima als voorprogramma. Nou ja, dan maar precies op tijd komen voor Sigur Ros. |
|
Wat is dat precies? Ik heb er nog nooit van gehoord. |
|
ke... I'm there. Een band als dit lijkt me wel in staat een optreden neer te zetten dat je nog lang zal heugen. |
|
IVM TV opnames in Engeland is de 013 gig verzet naar dinsdag 15 November (bron:013web.nl). Jammer, ik ga wel maar 7 november viel op een vrije dag |
|
Hier heb ik ook een kaartje voor liggen, ik wist nog niet eens dat dat verplaatst was. 15e komt voor mij trouwens beter uit. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: Geneuzel. En dan slechts 1 van de 4 meisjes fysiek aantrekkelijk. Anyways. Morgen! |
|
jup, 8 dagen uitstel kan de pret niet drukken (zeker niet als je weet dat ik 7 november snotziek was). Kijk er érg naar uit |
|
Ja, ik heb er zin in! Gaat een mooi optreden worden, kan niet anders! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
ben net terug van het concert.... mijn flitsreview: HOLY SHIT! en nu ga ik maar 'ns naar bed. |
|
IDD HOLY SHIT MOTHERFUCKING....... ijslandschappen, drones, ontroering, gletsjers, ....... |
|
Het was een prachtig optreden, wow. Die gozer heeft gewoon 'echt' zo'n stem live, knap hoor. En Anima deed het ook goed, ze creeerden ontzettend prachtige landschappen van geluid. Heb meteen maar de EP meegenomen. Topavond! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Ze hebben notabene héél Takk gespeeld op het beste nummer na - Milanó - en Sé Lest. maar de rest was schitterénd! Wat een gevoel, wat een creativiteit, wat een uitstraling! Ik was werkelijk in trans bij Svo Hljótt, Viõrar Vel Til Loftárasa en als klapper de toegift Untitled Track 8 (Popplagio)... traantje weggepinkt naderhand, optreden van het jaar (boven Opeth en Pain of Salvation ) |
|
Ja, vergeet dan niet Porcupine Tree op te noemen! Maar, dat gordijn gisteren was ook wel 'apart' trouwens. Leuke podiumpresentatie in ieder geval. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
1. Intro 2. Glósóli 3. Sæglópur 4. Njósnavélin 5. Gong 6. Andvari 7. Hoppípolla 8. Með Blóðnasir 9. Olsen olsen 10. Viðrar vel til loftárása 11. Svo Hljótt 12. Heysátan 13. Hafsól 14. Smáskifa 15. Popplagið |
|
Intro is natuurlijk gewoon "Takk" |
|
Oja, niemand keith caputo rond zien lopen? Stond ergens achterin mee te genieten van de muziek |
|
quote: Je doelt zeker op een goede look-a-like? ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Nee de echte. Keith is tegenwoordig woonachtig in Amsterdam en een maat van me is LoA freak en herkende hem meteen *klote wil je editten is je verbinding weg * [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 16-11-2005 16:38] |
|
quote: Ja, wel relaxed dan. Het verbaast me trouwens niet dat hij Sigur Rós een goede band vind. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Ha! Het was echt fantastisch (en druk) Voor zover mijn uiterst constructieve bijdrage ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
Index / Concerten |