IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Sigur Rós 7 november, 013 Tilburg.
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-08-2005 22:34 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Hier ook maar ff plaatsen
7 November in de 013, met Anima in het voorprogramma

alleen twijfel ik of ik ga, het is wel prijzig (25 euro +3,25 res. kosten). Maar ze schijnen nogal een show op te bouwen dus wie weet .

[zet de datum er dan ook bij, gast ]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 02-08-2005 22:56]

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 02-08-2005 22:35 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Godverdomme, alweer die snolletjes van Anima als voorprogramma.
Nou ja, dan maar precies op tijd komen voor Sigur Ros.

Tormented soul
Posted 02-08-2005 22:41 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Wat is dat precies? Ik heb er nog nooit van gehoord.

Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 03-08-2005 13:06 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

ke... I'm there. Een band als dit lijkt me wel in staat een optreden neer te zetten dat je nog lang zal heugen.

Tormented soul
Posted 25-10-2005 10:32 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

IVM TV opnames in Engeland is de 013 gig verzet naar dinsdag 15 November (bron:013web.nl).

Jammer, ik ga wel maar 7 november viel op een vrije dag

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 25-10-2005 10:40 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Hier heb ik ook een kaartje voor liggen, ik wist nog niet eens dat dat verplaatst was.
15e komt voor mij trouwens beter uit.

~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 14-11-2005 20:50 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2005 22:41 schreef Tormented soul het volgende:
Wat is dat precies? Ik heb er nog nooit van gehoord.

Geneuzel. En dan slechts 1 van de 4 meisjes fysiek aantrekkelijk.

Anyways. Morgen!

Tormented soul
Posted 14-11-2005 22:33 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

jup, 8 dagen uitstel kan de pret niet drukken (zeker niet als je weet dat ik 7 november snotziek was). Kijk er érg naar uit

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 15-11-2005 8:45 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Ja, ik heb er zin in! Gaat een mooi optreden worden, kan niet anders!

Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 16-11-2005 0:14 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

ben net terug van het concert.... mijn flitsreview:

HOLY SHIT!

en nu ga ik maar 'ns naar bed.

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 16-11-2005 0:56 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

IDD HOLY SHIT

MOTHERFUCKING.......

ijslandschappen, drones, ontroering, gletsjers, .......

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 16-11-2005 8:28 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Het was een prachtig optreden, wow. Die gozer heeft gewoon 'echt' zo'n stem live, knap hoor.
En Anima deed het ook goed, ze creeerden ontzettend prachtige landschappen van geluid. Heb meteen maar de EP meegenomen.

Topavond!

Tormented soul
Posted 16-11-2005 11:02 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ze hebben notabene héél Takk gespeeld op het beste nummer na - Milanó - en Sé Lest. maar de rest was schitterénd! Wat een gevoel, wat een creativiteit, wat een uitstraling! Ik was werkelijk in trans bij Svo Hljótt, Viõrar Vel Til Loftárasa en als klapper de toegift Untitled Track 8 (Popplagio)... traantje weggepinkt naderhand, optreden van het jaar (boven Opeth en Pain of Salvation )

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 16-11-2005 11:43 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Ja, vergeet dan niet Porcupine Tree op te noemen!

Maar, dat gordijn gisteren was ook wel 'apart' trouwens. Leuke podiumpresentatie in ieder geval.

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 16-11-2005 13:26 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

1. Intro
2. Glósóli
3. Sæglópur
4. Njósnavélin
5. Gong
6. Andvari
7. Hoppípolla
8. Með Blóðnasir
9. Olsen olsen
10. Viðrar vel til loftárása
11. Svo Hljótt
12. Heysátan
13. Hafsól
14. Smáskifa
15. Popplagið

Tormented soul
Posted 16-11-2005 14:20 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Intro is natuurlijk gewoon "Takk"

Tormented soul
Posted 16-11-2005 15:55 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Oja, niemand keith caputo rond zien lopen? Stond ergens achterin mee te genieten van de muziek

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 16-11-2005 15:56 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2005 15:55 schreef Tormented soul het volgende:
Oja, niemand keith caputo rond zien lopen? Stond ergens achterin mee te genieten van de muziek

Je doelt zeker op een goede look-a-like?

Tormented soul
Posted 16-11-2005 16:27 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Nee de echte. Keith is tegenwoordig woonachtig in Amsterdam en een maat van me is LoA freak en herkende hem meteen

*klote wil je editten is je verbinding weg *

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 16-11-2005 16:38]

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 16-11-2005 16:33 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2005 16:27 schreef Tormented soul het volgende:
Nee de echte. Keith woont is tegenwoordig woonachtig in Amsterdam en een maat van me is LoA freak en herkende hem meteen

Ja, wel relaxed dan. Het verbaast me trouwens niet dat hij Sigur Rós een goede band vind.

White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 17-11-2005 0:07 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Ha!
Het was echt fantastisch
(en druk)

Voor zover mijn uiterst constructieve bijdrage

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com