|
Auteur: |
|
|
Exhumed (usa) Isle of Man Desensitised Bloodboil zondag 25 september Bosuil, Weert www.debosuil.nl www.isleofman.nl www.desensitised.nl www.bloodboil.nl 10 euro begin: 14.00 - MIDDAG SHOW !!! |
|
Ze komen ook nog in de Goudvishal, of ze verder nog ergens spelen weet ik niet |
|
volgens mij niet |
|
quote: kijk dat is maar een uurtje is te doen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Info vd website vd Bosuil: De optredens van Exhumed, Desensitised, Bloodboil en Isle of Man op 25 september gaan niet door. Het afgelopen weekend ontvingen we een e-mail van het management van Exhumed dat ze de hele Europeese tour hebben moeten cancellen om financiƫle redenen. Had je al kaarten? Dan kun je ze bij het desbetreffende voorverkoopadres weer terug inwisselen. geplaatst door Sander op 11 sep 2005, 17.10 |
|
kut voor jullie .. |
|
In de Goudvishal ook niet? |
|
Vinden wij ook. Exhumed is echt een vette band, hadden we graag mee willen spelen! Maar ik vind de afzegging van hun kant wel heel begrijpelijk.... |
|
quote: nee, hele tour is afgelast |
|
Alweer afgezegd, pas geleden toch ook al? |
|
Officiƫle statement vd band: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1851185 |
Index / Concerten |