IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 25-9: Exhumed + Isle of Man + Bloodboil + Desensitised
iomrocks
Usericon van iomrocks
Posted 03-08-2005 12:07 by iomrocks Wijzig reactieProfiel van iomrocksQuote dit berichthttp://www.isleofman.nl

Exhumed (usa)
Isle of Man
Desensitised
Bloodboil

zondag 25 september
Bosuil, Weert
www.debosuil.nl
www.isleofman.nl
www.desensitised.nl
www.bloodboil.nl

10 euro
begin: 14.00 - MIDDAG SHOW !!!

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 03-08-2005 15:36 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Exhumed heel heersch maar hellaas zit ik aan de andere kant van Nederland...en 3 uur rijden is net wat te overdreven...waarom komen ze niet een keer dichterbij..

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 03-08-2005 15:40 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Ze komen ook nog in de Goudvishal, of ze verder nog ergens spelen weet ik niet

iomrocks
Usericon van iomrocks
Posted 03-08-2005 16:09 by iomrocks Wijzig reactieProfiel van iomrocksQuote dit berichthttp://www.isleofman.nl

volgens mij niet

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 03-08-2005 16:12 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2005 15:40 schreef Meridian het volgende:
Ze komen ook nog in de Goudvishal, of ze verder nog ergens spelen weet ik niet

kijk dat is maar een uurtje is te doen.

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Susan
Usericon van Susan
Posted 14-09-2005 17:06 by Susan Wijzig reactieProfiel van SusanQuote dit bericht

Info vd website vd Bosuil:

De optredens van Exhumed, Desensitised, Bloodboil en Isle of Man op 25 september gaan niet door.
Het afgelopen weekend ontvingen we een e-mail van het management van Exhumed dat ze de hele Europeese tour hebben moeten cancellen om financiƫle redenen.
Had je al kaarten? Dan kun je ze bij het desbetreffende voorverkoopadres weer terug inwisselen.

geplaatst door Sander op 11 sep 2005, 17.10

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-09-2005 17:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

kut voor jullie ..

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 14-09-2005 17:14 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

In de Goudvishal ook niet?

Susan
Usericon van Susan
Posted 14-09-2005 17:14 by Susan Wijzig reactieProfiel van SusanQuote dit bericht

Vinden wij ook. Exhumed is echt een vette band, hadden we graag mee willen spelen! Maar ik vind de afzegging van hun kant wel heel begrijpelijk....

Susan
Usericon van Susan
Posted 14-09-2005 17:14 by Susan Wijzig reactieProfiel van SusanQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2005 17:14 schreef Meridian het volgende:
In de Goudvishal ook niet?

nee, hele tour is afgelast

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 14-09-2005 17:15 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Alweer afgezegd, pas geleden toch ook al?

Susan
Usericon van Susan
Posted 14-09-2005 17:19 by Susan Wijzig reactieProfiel van SusanQuote dit bericht

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com