|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik lees: 6 concerten a 2000 man in 1 dag uitverkocht? Netjes The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: signature |
|
quote: Die liever. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Heb andere plannen vanavond, maar ach, binnen 13 dagen zie ik ze toch, joehoe Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Iemand geweest? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
En deed mcoenen een gastoptreden? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vanavond FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSTJEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!! Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
val maar in Repetition signature |
|
quote: Hehe, vanavond wordt echt veel te gek Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: |
|
Wow, ik wist wel dat het vet ging zijn maar dat het zo vet ging zijn had ik niet verwacht De nummers klinken live nog menigmaal vetter dan op cd De sound is nog geen haar veranderd, retevet concert! Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Kende deze band niet, maar opeens zie ik ze overal opduiken. Zag ze zelfs laatst op het nieuws langskomen haha. Ik zal het eens checken. |
|
quote: Zwaar gapend gat in je cultuur! Ga als de bliksem de albums Unsafe en Stigmatized for Life checken, werkelijke pareltjes CZ was ook gesplit in 1997 maar zijn nu terug en hoe Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Unsafe signature |
|
quote: Hebben ze veel nummers van gespeeld gisteren, Why?, Bad to the Bone, Help, Dashboard Devils, Suck my energy, Lonely, Run with the tourth. Fucking bloody hell, eindelijk heb ik ze eens aan het werk gezien! Een groot deel van mijn stem is nog steeds ergens aan het rondzwerven in de AB Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
wish I was there... signature |
|
quote: Je kan een dagje naar Graspop gaan, ze spelen daar ook en daar wil ik bij zijn! Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ik denk er over na ja signature |
|
Niemand die hier vooraf aankondigde dat ze nu op Canvas zouden zijn? |
|
Niet in dit topic, nee. Was ergens anders. Goed dat je mij eraan doet denken. |
|
Leuke docu! Van genoten, hoewel ik niet echt een grote fan ben... |
|
Ik viel er ook toevallig in. Best interessant, hoewel ik ook niet echt een (groot) liefhebber ben. Wel onbeschoft hoe de drie leden Xavier min of meer aan de kant geschoven hebben bij de reünie. |
|
quote:Ik ook niet. Doch, vroeger Stigmatized op cassette gehad en nu toch maar weer e.e.a. aan het downen om te achterhalen wat ik er nu nog van vind. Sons of Jonathas is qua muziekstijl meer mijn smaak. |
|
Was een mooie docu, erg van genoten en tijdens dat stuk van Black Feul toch weer eens volledig los gegaan @WMP: Hij heeft gehoorsschade, daardoor was ie niet in staat voor op te treden. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |