IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Overmars Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2005 19:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is ie nu al bij displeased te krijgen eigenlijk?


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-09-2005 19:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Geen idee. Ik heb 'm gewoon bij de platenzaak vandaan.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2005 19:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmmm platenzaak in Deflzijl .. ja vast ..


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-09-2005 19:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

De plaat wordt naarmate die vordert steeds zwaarmoediger. Indrukwekkend!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 20-09-2005 18:47 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Inderdaad.

Plaat zou trouwens niet zo moeilijk moeten zijn om te vinden.
Is gereleased via Appease Me (Label van de mannen van Blut Aus Nord) en de distributie van Appease Me wordt door Candlelight gedaan.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-09-2005 18:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hij staat bij Displeased nog steeds als zijnde niet leverbaar.

Maar wil daar binnenkort toch flink bestellen dus ik wacht wel ff


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 20-09-2005 19:00 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 1 september 2005 10:19 schreef altx het volgende:
Niet om het een of ander maar bij mij eindigt deze band toch vrij hoog in mijn persoonlijke top 10 meest stompzinnige bandnamen aller tijden.


Niet in je elftal meest stompzinnige bandnamen?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 20-10-2005 13:44 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Heb sinds een paar weken ook hun debuutcd, maar wat een geweldige plaat is dat toch zeg. Bijna niet uit mijn cdspeler te slaan, en erg hoog in mijn jaarlijst.

Trouwens, over het bandnaamgezeik:

quote:
I was wondering why did you name your band Overmars?
Ben (drums) : yes, we have the same name that a dutch football player… well, no, actually, he has the same name as us ! actually, our name comes from a joke between us regarding our guitar player, Pierrick, who’s always inattentive and got head in the clouds. One day, one of us said that he was literally “over mars”. We thought it was a good name. That’s the true story whatever the others will tell you.
Xavier : One day, we’ll put a FAQ section in our website telling our name have got a real connection with that football player. But Ben’s version is right, very right. He just doesn’t want any connections with football and sport in general !



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-10-2005 14:08 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2005 19:00 schreef Y Draig Goch het volgende:
Niet in je elftal meest stompzinnige bandnamen?


Beetje late reactie maar goed...

Nee, Overmars had een rode kaart gekregen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 20-10-2005 15:12 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

Ja tuurlijk... Overal buiten Nederland kennen ze de wéééreldberoemde Marc Overmars. Newsflash voor de mensen die dit denken: no way in hell. niet in alle landen ter wereld heeft voetbal zo'n enorme sociale impact als hier. Sterker nog, in maar weinig landen ter wereld heeft voetbal zo'n enorme impact als hier. Zeker in kringen waar de leden van een band als Overmars zich in begeven (artsy fartsy individuen, eerlijk is eerlijk, kijk maar naar de meegeleverde dvd bij hun album)betwijfel ik of íemand ooit van de voetballer heeft gehoord.

Anyway, over die dvd gesproken, wat zijn de meningen over dat dingetje? Erg trippy en artistiek ding is het als je het mij vraagt.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-10-2005 15:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Je hebt gelijk, alleen onderschat je wel de impact die voetbal heeft op de mensen. En niet alleen in Nederland!! Voetbal is een wereldtaal geworden; midden in de rimboe van Afrika lopen de kids zelfs met Arsenal en Ajax shirtjes.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-10-2005 16:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2005 15:12 schreef Melk is Goed het volgende:
Ja tuurlijk... Overal buiten Nederland kennen ze de wéééreldberoemde Marc Overmars. Newsflash voor de mensen die dit denken: no way in hell. niet in alle landen ter wereld heeft voetbal zo'n enorme sociale impact als hier. Sterker nog, in maar weinig landen ter wereld heeft voetbal zo'n enorme impact als hier. Zeker in kringen waar de leden van een band als Overmars zich in begeven (artsy fartsy individuen, eerlijk is eerlijk, kijk maar naar de meegeleverde dvd bij hun album)betwijfel ik of íemand ooit van de voetballer heeft gehoord.

Anyway, over die dvd gesproken, wat zijn de meningen over dat dingetje? Erg trippy en artistiek ding is het als je het mij vraagt.


Kun je je er ook zo boos over maken?

Ook als er geen voetballer met die naam rond had gelopen, had ik het nog steeds een stompzinnige naam gevonden, als dat je kan troosten...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


nommele
Usericon van nommele
Posted 20-10-2005 16:41 by nommele Wijzig reactieProfiel van nommeleQuote dit bericht

Ik heb overmars een poos geleden nog in Simplon (Groningen) gezien met LAHAR.
Op zich goeie band, zit muziekaal goed in elkaar, de projecties waren ook zeer geslaagd.
'k vond alleen de presentatie wat overdreven. De zanger lag voor hij nog maar één woord gezongen had al op de grond te krioelen, het moet natuurlijk wel intens overkomen...
Direct maar de dubbel lp gekocht, super. Helaas de DVD niet gekocht, leek me wel cool...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-04-2006 14:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Leuke band
waarom heb ik hiervannog nooit gehoord?

erg intense luisterbeurten brengen visioenen van desolate landschappen en neurotisch ogende karakteristieken van medemensen naar boven


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-09-2009 10:57 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Dusssss.

Met zo'n vette tatoeage bij de zanger moet deze band wel tof zijn

Aanraders buiten de twee full-lengths?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 04-09-2009 11:07 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2005 16:33 schreef altx het volgende:Ook als er geen voetballer met die naam rond had gelopen, had ik het nog steeds een stompzinnige naam gevonden, als dat je kan troosten...

Het kan erger hoor, de Van Den HoogenBand bijvoorbeeld.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-09-2009 16:46 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Haha, geweldige bandnaam.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-05-2010 18:05 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

De twee albums weer wat meer geluisterd laatste weken; te gek


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Northward
Usericon van Northward
Posted 19-05-2010 18:49 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Born Again is echt zwaar vet


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-02-2011 17:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Zanger die het voorgaande werk heeft ingebruld is er begin vorig jaar mee gekapt, en zit nu in Neige Morte: http://www.myspace.com/heilneigemorte

Benieuwd wat Overmars verder nog gaat doen. edit: volgens MA is überhaupt de halve band ermee gekapt...

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 13-02-2011 17:07]


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 13-02-2011 18:27 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 13 februari 2011 17:05 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zanger die het voorgaande werk heeft ingebruld is er begin vorig jaar mee gekapt, en zit nu in Neige Morte: http://www.myspace.com/heilneigemorte

Benieuwd wat Overmars verder nog gaat doen. edit: volgens MA is überhaupt de halve band ermee gekapt...


Zonde, kan niet zeggen dat dit Neige Morte heel erg boeiend klinkt.

Heb Born Again maar weer een keer aangezet, blijft een geweldig album.



Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 13-02-2011 18:29 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Mocht je nog mee lezen: Hoooi Iscariah! *zwaai*

En oei, dacht even dat t over die voetballer ging. Dus ik ben weer weg


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


MONISM
Usericon van MONISM
Posted 13-02-2011 23:33 by MONISM Wijzig reactieProfiel van MONISMQuote dit bericht

Klinkt lekker duister, 'k had er nog nooit van gehoord.
Ik begrijp alleen de drumproductie/mix niet, misschien ff door de lucht luisteren ipv headphones.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-05-2011 18:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Dankzij Sonic Titan via Monarch (ook vet, nog wat trager en slepender) weer op het idee gekomen Overmars op te zetten.



Fak, wat is het toch ook ruig. En wat zingt en brult dat wijf fan-tas-tisch! Technisch niet, zitten behoorlijk wat valse/vervelende nootjes tussen maar dat maakt het juist zo fucking pijnlijk en hartverscheurend


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-07-2024 11:24 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Nu pas door dat de bassiste/zangeres van deze in Mütterlein zit Heeft ook wat van de fucked-up sfeer van Overmars, maar meer uitgesponnen, bezwerender. Beetje a la The Black Heart Rebellion. In ieder geval de eerste, mooi album.

En had niet door dat ze op zang meedeed in Eitrin, project met Vindsval van Blut Aus Nord en de gast van Throane / een gast Church of Ra (vooral art/visuals, maar hier effecten en zang). Black met het BaN-sausje en andere weirdheid. Ook een toffe self-titled.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 19-07-2024 11:34]


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen