|
Auteur: |
|
|
Hmm, klinkt aangenaam. Met z'n hoevelen staan ze dan op 't podium? I am the 1%. |
|
quote: Als het mee zit met 20 man/vrouw |
|
Jammer dat 't zo ver is, 20 man op een podium is natuurlijk wel iets om gezien te hebben. I am the 1%. |
|
niet getreurd dames en heren, ze staan ook nog in De Kade in zaandam, check de agenda op http://www.gothtronic.com zo, en Morgil, je mag dan wel moderator zijn, en het misschien niet leuk vinden dat ik naar een site verwijs die de info eerder verschaft, maar dat geeft je nog niet het recht om in dit bericht in te breken en mijn tekst te bewerken! [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 05-08-2005 15:28] |
|
Aah, veel dank. Daar ben ik dan als de agenda/financien het toelaten wel aanwezig. I am the 1%. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 05-08-2005 15:22] |
|
quote: Ik zou het niet beter kunnen zeggen Zijn er hier op het forum nog ZM'ers die afzakken naar mechelen? Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
|
Hopelijk zal het door gaan, de Alain van de PM kennende is er steeds een kans dat het niet door gaat zoals The Invitation, Project Pitchfork en Welle:Erdball. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
heb er zin in! in de Kade mag k ze interviewen denk dat k 23 oktober er ook nog aan plak....zo lang gewacht op een optreden van ze! (wacken 2002 niet meetellende) wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: En (mede) dankzij hem ging het Project Pitchfork optreden in Nederland ook niet door. Ik ga wel naar Haggard in Zaandam, is sowieso een stuk dichterbij. no text supplied |
|
zin in vanavond!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: ik ook, zit al de hele dag de albums te luisteren, ik kan niet wachten |
|
quote: weet jij nog leuke vragen voor ze? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Oh man hoe gay kan je zijn "In dit bericht in te breken" Zenial |
|
quote: erm, wanneer komt het nieuwe album uit? en is er dan weer zo'n stijlwisseling als het verschil tussen de Eppur si muove en de twee albums ervoor (Awakening the centuries en And though shalt trust the seer)? wanneer treden jullie weer op in NL? mja ik ben niet goed in interviewen maar hier ben ik wel benieuwd naar [Dit bericht is gewijzigd door hannos op 14-10-2005 16:19] |
|
quote:Jaha zm moderators mogen dat niet bij meneer de ubergoth die alles weet. |
|
was een super optreden!!! Eindelijk een keer een volledige show gezien van deze geweldige band...voor de show een interview gehad met Assis en er na nog gezellig wat nagekletst met wat muzikanten als het goed is staat het interview binnekort online wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Index / Concerten |