|
Auteur: |
|
|
ken ze wel me stiefvader leest ze of heeft ze allemaal gelezen ook de celestijne visie |
|
ken ik niet. en als ik zo iets zie gaat mijn "Goeroe-alarm" af. ik ben echt doodmoe aan het worden van die lui die zo iets trachten te verkopen. net zoiets als "gesprek met god"en als het succesvol wordt dan komen de vervolgdelen zeer vlot becshikbaar.misschien is een van die dingen wel iets maar door het overaanbod en die commerciele amerikaanse aanpak laat ik het gewoon links liggen. |
|
wat de fuck is er zo erg aan commercieel?????????????? |
|
Ik heb de celestijnse belofte ook gelezen ... het boek daarna kon ik niet echt door heen komen .... Het eerste boek vond ik heel mooi. |
|
Cool, reacties, had ik niet verwacht De eerste 2 delen zijn inderdaad super (2e is inderdaad moeilijk door te komen, dat hele gedoe over de 'hel' enzo..) de 2 delen daarna lijken inderdaad 'commercieeler' (ik weet nie eens hoe je dat schrijft!) te worden ja... maar ja, ik vind ze ook goed. Als het goed is komt in 2002 weer een nieuw deel. |
|
Maar aan de andere kant ben ik het ook ZEER eens met Atilla! |
|
quote: Wat is er zo mooi aan dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb beide boeken gelezen...het boeiende er aan is dat het ten eerste een heel interessant verhaal is en ten tweede wordt je gestimuleerd na te denken over je eigen denkbeelden... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: ik ken de boeken vaag dus kan ik inhoudelijk er geen kommentaar opgeven maar mijn idee was het volgende. deel 1 was inhoudelijk goed en werd een kassucces, dus werden in een ijltempo vervolgdelen uitgebracht, die eigenlijk niks meer toevoegen aan het eerste deel en niks meer dan een herhalingsoefening zijn. en hetzelfde verhaal geldt bij het boek, gesprek met god. (dat heb ik dus tegen de fuckin commercie). maar klopt mijn beeld? ik ben wel benieuwd want op zichzelf lijkt een zo een boek me wel interessant (al was het maar puur ter ontspanning) |
|
Het eerste boek was juist heel interessant omdat in elk hoofdstuk 1 van de negen inzichten gevonden werd ... zo werd je dus bij elk nieuwe hoofdstuk heel erg nieuwsgierig wat het volgende inzicht inhield. Zo heb ik dat boek in 1 middag uitgelezen. |
|
Ik heb het boek ook gelezen, Mijn mening is is iets anders als die van het boek en jullie. Het verhaal is zeker niet slecht. Ik vind het boek wel overdreven in een hoop dingen, het word niet rustig op gebouwd, en gooit je gelijk in het diepe. In mijn ogen is het verhaal flink overdreven op het punt van "spirit". (een beetje te veel van het goede). Maar het is wel leuk om te lezen Wiegen Meister ! |
|
Ik he meer van 'dat soort' boeken gelezen, misschien dat ik me daarom niet in het diepe gegooid voelde... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
2e boek 'tiende inzicht' is wel een soort vervolg hoor... hoort er echt wel bij (mijn mening) Verder op in het derde boek 'geheim van shambala' halen ze zelfs dingen als Veganisme erbij... en dat gaat voor de meesten weer te ver (alhoewel? hehe). Overigens, ik was al veganist voordat ik dat boek kende, dus dat heeft opzich weer niets met mij te maken... |
|
haha, dat is ook een stille dood gestorven zeg signature |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek |