|
Auteur: |
|
|
UK Doom met Mark Anthony Greening en Tim Bagshaw, beide ex-leden van Electric Wizard. Ze hebben momenteel alleen nog maar "We Will lead you to glorious times" uit, een mini met daarop 4 nummers, maar dat klinkt IMO al uiterst vet. Officiele site: http://www.hcp-industries.demon.co.uk/ramesses/biog.html Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Nu ik t er toch over had. Luisteren! Godverdomme! Kankervet! Hoeren! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Als je dan ook even zorgt voor een link waar mp3's op staan... Het klinkt wel veelbelovend iig. |
|
Mmja, het hele probleem is, ze bestaan net, en op de site staat bij sounds nog steeds coming soon, met DC++ is t iig vindbaar. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Geen DC++, iemand een link? |
|
quote:Als ik me niet vergis [en nee dat doe ik natuurlijk niet] hebben ze ook een split uit met Negative Reaction hoor... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Maar daar staan toch dezelfde nummers op? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Zou maar zo kunnen; die split is het enige wat hier van ze in de kast staat. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
ik moet dit nogsteeds chekken. Suck my piss |
|
Downloaden dan. |
|
Kopen sletten! OP ebay voor een prikkie |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Fijne band, nieuw album is al uit of binnenkort. |
|
Ze hebben vooral een mooie kledinglijn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Al wel te vinden. Possessed by the rise of magik, heettie. You have time. You are doing fine. |
|
quote:Dank. Eerste luisterbeurt al achter de rug inmiddels. Viel wat tegen, ik miste de ijzersterke riffs van Take the curse. |
|
Ik vind het debuut best lekker. Sterker nog, ik vind hem te gek maar vanaf de 2e cd vind ik dit bandje toch een stuk minder worden. Take The Curse vond ik toch wel aardig echter had ik hem niet gekocht. En nu die nieuwe. Ik kan hem amper uitluisteren en dan gaat het mij niet om de nummers. Ben ik de enige die de produktie onluisterbaar vind?? Hun doom rammelde altijd al een beetje (opzettelijk) maar om nu zo'n kutproduktie erbij neer te zetten! Erg jammer. bub |
|
Ik vind die nieuwe juist wel vet, eigenlijk. Ik begrijp je bezwaren en ik vind het zelf ook wennen, daar niet van, maar ik ga er wel hard op. Matige vocalen, (te?) gruizige en rauwe sound, maar het totaalplaatje is wel geslaagd. You have time. You are doing fine. |
|
Zit nu even de laatste op hoog volume te draaien, de tering, wat hard! Vinylversie is er nog niet, geloof ik? Iemand enig idee of, en zo ja, wanneer die verschijnt? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Vette band. Split met Unearthly Trance is moker! [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 16-10-2011 16:20] |
|
|
|
Ik ben erbij in Leuven Faustian Spirit of the Earth |
Index / Heavy Metal |