|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
dit is werkelijk het meest geweldige akoestische gitaar werk dat ik ooit gezien heb!!! echt niet normaal wat die gast kan! verbaasd uzelf!!! http://www.spikedhumor.com/Article.aspx?id=742 I Find That I Am Not There... |
|
Gast niet normaal echt geweldig!!!! it ain't so bad to be a psychopath |
|
wow dat was s-c-h-i-t-t-e-r-e-n-d! De heerschappij, dat ben jij! |
|
Geen woorden voor, waanzin... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
okee... dit is heftig |
|
ik zeg: UN FUCKING BELIEVABLE!!!!!! I Find That I Am Not There... |
|
NOG EEN KEER!! Suck my piss |
|
sja hoe flikt ie het, dit moet jaaaaaaaren oefenen zijn geweest! I Find That I Am Not There... |
|
Ja hallo knuppels, erg knap allemaal maar WIE IS HET NU EIGENLIJK???? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Justin King... |
|
quote: Gaaf stukje gitaarspel. |
|
Waw da moet je wel kunnen |
|
quote: open deurrr (maar waar ) [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 08-08-2005 13:31] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 08-08-2005 13:30] |
|
quote: Zou je denken? Maar gaaf inderdaad, indrukwekkend. |
|
ow en wie dacht dat UKELELE's uit waren: check this out: http://www.spikedhumor.com/Article.aspx?id=717 vet vet vet! I Find That I Am Not There... |
|
gitarist én ukelelist: HEERSCHHH!!! |
|
Edit: Is het misschien handig als er een 'extreme fratsen op instrument' topic komt met links naar de betreffende filmpjes? Het zou in ieder geval erg handig zijn als soort van naslagwerk... [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 08-08-2005 17:45] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Gaafffffffff hoorrrrrrrrrr!!! Hij heeft goed naar Victor Wooten gekeken!!! (zie bass solo op Drum Collective DVD, met Dave Weckl, Steve Smith etc.) |
|
moest ik ook aan denken ja |
|
quote: |
|
Was al even aan het editten maar misschien handiger zo: ...Is het misschien handig als er een 'extreme fratsen op instrument' topic komt met links naar de betreffende filmpjes? Het zou in ieder geval erg handig zijn als soort van naslagwerk... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Vind het niet zo fantastisch, maar zo te zien ligt het mij. Bazzio Attacks!!! |
|
vette shit, hier nog een filmpje op dubbele gitaar: http://www.doolinguitars.com/videos/knockonwood.mov Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Schitterend,overigens verbaast dit op een metalforum aan te treffen. BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |