|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hmm hier mocht wel wat meer een groove in of wat melodischer. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: www.terrybozzio.com |
|
oh wacht er zitten wel leuke stukjes bij op de helft ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
quote: hehe allemaal hardstikke technisch, maar dit vind ik niets, er zit geen muziek lijn in. De drumsolo van Neil Peart bijvoorbeeld dat grooved en dat kan je als muziek beschouwen, terry heeft een leuk drumstel maar een paar negertjes op een rij doen het 10 keer beter. edit: terry heeft af en toe wel wat leuke groovjes ertussen zitten maar waarom zoveel onzin stukjes eromheen [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 27-01-2006 18:10] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
|
|
quote: Gewoon niet normaal. Ik ga mezelf elke dag quoten. |
|
http://www.youtube.com/w/run-for-cover?v=jy-Mnv1_vEY&search=Bass%20players Extreem zou ik het niet echt noemen, maar wel gaaf. |
|
quote: wow erg gaaf dit |
|
quote: Meesterlijk!!! Dan vind je dit ook wel gaaf: Chris Broderick (rechtermuisclick -> opslaan) En de tab Haha |
|
Ja, godver, geen realplayer op deze pc.. installeren..gedonder...password kwijt.. Ok, het werkt. Ja! Ook erg gaaf. Maar stanley is gaver, hehe. En die tab, daar begin ik niet aan.. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 05-02-2006 23:38] |
|
quote: nee klopt, maar ik kan er weinig muziek in vinden, maarja ik ben geen drummer en kan er dus nog minder inkomen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Geen drummer? *zich afkeert van ElitE* Mnee, ik geef toe dat je hier heel anders naar moet luisteren dan naar het gros van de muziek die je (in dit deel van de wereld) hoort. En ik bén nou eenmaal zo'n idioot die op zo'n heel andere manier naar muziek luistert. |
|
is bassist wel goed? maarja ik kan ook niet naar een bassist luisteren die allemaal vage dingen doet. al spreekt bas me wel wat sneller aan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Het coolste nummer van No Boundaries! Wie vindt nog meer dat ie een beetje op Alice Cooper met een bad hair day lijkt? I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
ik dacht dat mn player ineens versneld ging afspelen rond 2.05 hahaha btw, aparte houding van zn aanslaghand tijdens t snelle picken!! |
|
quote: Dit vind ik al een stuk prettiger om aan te horen (en te zien) dan dat gefreak op zo'n doubleneckgitaar... |
|
Die clinic toen in Rotterdam was ab-nor-maal! Wel een rare vent trouwens... I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
quote: Ja, leuk... en dan luister ik erna het origineel en vraag ik me af wat die kerel nu echt wil bereiken? Zijn versie is kut.. Wat die Carlos die FRNK poste doet is dan wel weer gaaf. Klassieke muziek op je gitaar spelen heerst! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
http://www.kzoomusicgroup.com/video/bill320.wmv aardig gek! [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 15-02-2006 16:51] |
|
look mommy one hand±! dayummm dat is wel erg knap, respect!! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote:Hehehe, die heeft nog in t voorprogramma van mijn eerste metalbandje's eerste optreden gestaan, Wji stonden weer voor Swazafix (met ex-Asphyx en ex-Hectic leden). De goede ouwe tijd... When your people matter, menstrual health matters |
|
hehe Wij hebben onze eigen tapkoning heee Robbert vd Hanenberg!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |