|
Auteur: |
|
|
In het now playing topic zag k één iemand die deze band kende, nog iemand die al van hen gehoort heeft? http://www.tapetumlucidum.be.tt/ Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
hoe zet je dat raam open op de website? signature |
|
ja ik ken ze inderdaad , zeker geen slechte doom-band , alleen vond ik eerst de zang nogal grappig sorry daarvoor , voor de rest nix mis mee. Heb ze leren kennen door mp3'tje te downloaden van www.lugburz.be , de support-site van belgische black,death en doom - bands Faustian Spirit of the Earth |
|
zolderkamergepruts .... |
|
quote: Ja, nee, gene sorry, maar k vroeg me alleen af waarom je die zang net zo grappig vond. En idd, de mp3's zijn af te halen via lugburz Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ohw, dat bedoel je Wachten op de volgende demo eh, mss is dat dan anders [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 09-08-2005 19:09] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Een maat van me heeft nog met Tapetum Lucidum op het podium gestaan,ben er zelf niet zo kapot van... |
|
quote: 'k was maar wat meningen aan't polsen eh Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Index / Heavy Metal |