IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Tapetum Lucidum
IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 08-08-2005 20:39 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

In het now playing topic zag k één iemand die deze band kende, nog iemand die al van hen gehoort heeft?

http://www.tapetumlucidum.be.tt/

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2005 20:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hoe zet je dat raam open op de website?

signature

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-08-2005 21:26 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

ja ik ken ze inderdaad , zeker geen slechte doom-band , alleen vond ik eerst de zang nogal grappig sorry daarvoor , voor de rest nix mis mee. Heb ze leren kennen door mp3'tje te downloaden van www.lugburz.be , de support-site van belgische black,death en doom - bands

Faustian Spirit of the Earth

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-08-2005 21:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

zolderkamergepruts ....

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-08-2005 11:49 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 21:26 schreef cataclysm child het volgende:
ja ik ken ze inderdaad , zeker geen slechte doom-band , alleen vond ik eerst de zang nogal grappig sorry daarvoor , voor de rest nix mis mee. Heb ze leren kennen door mp3'tje te downloaden van www.lugburz.be , de support-site van belgische black,death en doom - bands

Ja, nee, gene sorry, maar k vroeg me alleen af waarom je die zang net zo grappig vond.
En idd, de mp3's zijn af te halen via lugburz

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-08-2005 15:50 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

mja klinkt gewoon raar hoe die in het nederlands zingen , bij andere bands die sneller zingen of meer grunts en gekrijs ertussen steken klinkt dat een pak minder gek , maar zij zingen zo traag enzo ... sja

Faustian Spirit of the Earth

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-08-2005 19:07 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2005 15:50 schreef cataclysm child het volgende:
mja klinkt gewoon raar hoe die in het nederlands zingen , bij andere bands die sneller zingen of meer grunts en gekrijs ertussen steken klinkt dat een pak minder gek , maar zij zingen zo traag enzo ... sja

Ohw, dat bedoel je
Wachten op de volgende demo eh, mss is dat dan anders

[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 09-08-2005 19:09]

HolocaustNightside
Usericon van HolocaustNightside
Posted 11-08-2005 1:11 by HolocaustNightside Wijzig reactieProfiel van HolocaustNightsideQuote dit bericht

Een maat van me heeft nog met Tapetum Lucidum op het podium gestaan,ben er zelf niet zo kapot van...

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 13-08-2005 16:51 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2005 1:11 schreef HolocaustNightside het volgende:
Een maat van me heeft nog met Tapetum Lucidum op het podium gestaan,ben er zelf niet zo kapot van...

'k was maar wat meningen aan't polsen eh

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com