|
Auteur: |
|
|
zaterdag 24 september 2005 @162 Hekelgem(: 'T Boerenleven' LUGUBRUM + special guest SKALDIC CURSE (UK) HISTOIRE NOIRE www.paniquedo.be |
|
LOL@ username!! Waist wel!? Suck my piss |
|
Ook ollandsche dwergjes mogen gratis binnen! |
|
ligt hekelgem niet vlak over de grens onder eindhoven? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Nee, Hekelgem ligt bij Aalst, in Oost-Vlaanderen. |
|
daar gaan ik naartoe! signature |
|
Zoals je ook naar Marduk ging de 29ste? Ik ga ook. |
|
la lala lala... Hekelgem...das nie zo ver ow shit, das het weekend van Vader... grmbl signature |
|
'Heilige Dwazen', nieuwe shirts en Barditus- baardrelikwieën te vinden ad Lugubrum merch stand... |
|
Juist terug. Histoire Noire en Skaldic Curse zijn me goed bevallen, Lugubrum was uitermate goed, en speelde lang. Geslaagd avondje |
|
Kut, dit was ik helemaal vergeten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: je hebt de schapekoppen en wortels gemist Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: [offtopic]Ey! Waarom was je ineens weg?[/offtopic] En geen schapen, hah. |
|
quote: Geen forse fors geschapen schapen? Voor de rest is er dus niemand naartoe geweest? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Index / Concerten |