![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Boudisque in a'dam. ![]() |
|
disorder? kun je thuis blijven ![]() |
|
quote: Moet je niet per ongeluk het verkeerde gedeelte binnenlopen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 09-08-2005 22:50] Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Zeker tegenwoordig. Jammer dat het metalgedeelte nu een beetje in een verdomhoekje zit. ![]() |
|
bedankt voor de veelen replies all . ![]() Ik zaal Boudistique dann ingaan . Ik ben in het internet ook nog hierop teregt gekoomen JORN/SoulSeller Records KERKSTRAAT 13 A 1211 CK HILVERSUM THE NETHERLANDS maar er staat ok niet percies of het en shop , of alleen en label is ? ![]() ![]() |
|
quote: Is een label + mailorder. Ik denk dat het weinig zin heeft om bij hem langs te wippen... http://www.soulsellerrecords.com/html/mailorder.php Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Boudisque Utrecht heeft ook aardig wat black/death metal. Is een half uurtje reizen vanuit A'dam, maar het zou zomaar kunnen dat je met de trein op weg naar A'dam er al doorheen komt. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Boudisque haalt zijn goedjes juist bij Displeased weg hoorde ik. Dus ze hebben altijd hetzelfde. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Pas voor het eerst geweest, zit dus in een oud staffhorstpand. Die ik toen al niks vond en dus nooit meer door dat straatje liep. Maar iig fijn, dat er ook 1 in Utrecht zit. ![]() |
|
quote: Een paar jaar geleden stonden er bij de Boudisque A'dam wel van die bordjes van "Lars' tips" (of hoe heet een van die gasten van Displeased, Lars en Ron waren het toen geloof ik) of iets dergelijks dus dat zou heel goed kunnen dat ze het rechtstreeks van Displeased overnamen. Geen idee of dat nu nog zo is. @Wim, die Staffhorst zaak ken ik niet, maar de laatste zaak die er voor Boudisque zat was Ear&Eye, die ging echt nergens over, ook. *edit* in hetzelfde straatje zit trouwens het lekkerste restaurant van Utrecht (als je het mij vraagt) ![]() [Dit bericht is gewijzigd door M. op 09-08-2005 23:22] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Fame, een grote winkel vlakbij de Dam in het begin van de Kalverstraat heeft ook nog wel het één en ander. Hoewel de prijzen daar relatief hoog zijn. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Ja idd, die is erg duur. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: In die Drieharignensteeg? Die toko waar je alles moet delen of een andere? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Mwah, verschilt heel erg per CD, de ene is blijft lang te duur, de andere ligt er al lang te goedkoop ![]() Zelf heb ik goede ervaring met Boudisque en Fame. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Bij Fame vind je de meest vreemde dingen, metal of geen metal...maar over het algemeen vind ik ze vrij duur. Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Drieharingstraat ja..... "Alles moet delen"?? BLERGH!!!!! Nee, in de Garde hoef je niet alles te delen ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Maar heeft best veel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Je kan ook gewoon bij hem langs. Heb ik al weleens gedaan. Wel even van te voren bellen wat je wilt hebben. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Hahah, ok dan. Er zit namelijk ook een zaakje waar je sam sam kan eten. Allebei iets kiezen en dan delen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |