|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeker aanwezig. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
@#%@#$&&^@#$%^ Weer enige show in NL?? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Hopelijk ook aanwezig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig |
|
Zeker wel aanwezig! |
|
Beter, Grimm erbij. Hoop dat Cruachan 'To invoke the horned god' speelt. Dag ervoor trouwens Pestilence Fest III in Hekelgem, Vlaanderen, iemand die daar naartoe gaat (en nog plek vrij heeft in auto)? |
|
dat wordt weer alleraardigst gaaf! Omdat ik hier geen aparte topic voor wilde openen: Gegroet aan Beli Mawr! We spraken elkaar op Folkwoods en zou metalfan.nl eens laten en deze nobele pagina aanschouwen. Ziet er goed uit! Groeten |
|
quote:Volgens de poster die bij de goudvishal hing zou Thronar ook spelen |
|
Hopelijk kan ik erbij zijn.... DR~ Waiting in the dark for the touch of your hand ~DR |
|
Thronar speelt idd ook. Black messiah maakt gave muziek! ga dat niet missen Bruce Banner |
|
Cruachan en Grimm is natuurlijk een waanzinnig gave combinatie. Beide bands al eens live gezien en in alle twee de gevallen ZEKER voor herhaling vatbaar! Aanwezig, dus. With new found hope, there still could be Victory... |
|
Cruachan in de Willemeen in Arnhem gezien, seriously, dat wil ik nog een keer Voor eeen "gezellige" avond ierse meuk..... ga er heen! wacken + bier = geheugenverlies |
|
Misschien dat er dan ook weer wat pitvolk komt |
|
bij deze, pitvolk meld zich aan!! (Y) wacken + bier = geheugenverlies |
|
vanmiddag alweer "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
er komt ook een dinges in zijn dinges, geloof ik, met aanhang. (eventueel zonder dinges) Bruce Banner |
|
quote: vorige keer was er niet echt een pit dacht ik, die ben ik met Erich gestart toen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: dinges = dildo? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
chainmail Bruce Banner |
|
quote: grimbert dus? praat eens duidelijke taal homeau "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Hee joh, dinges in zn dinges.. das duidelijke taal zat! Mayo afwezig helaas, andere verplichtingen |
|
quote: bier en neuken? ga maar fijn uit je dak vanavond, en koop een booze (da's chocomel) voor grimbert fag Bruce Banner |
|
Nog een paar uur |
|
grimm was de band van de avond.... de rest was zeer matig,... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Grimm was inderdaad goed bezig. Thronar overigens ook. Black Messiah kwam echt als een verrassing voor mij. Geweldige muziek. Had ik niet verwacht. Cruachan begon zwak, maar speelde later gelukkig erg lekker. En de pit was lache ja. With new found hope, there still could be Victory... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |