|
Auteur: |
|
|
Sorry Jan, ik ken alleen maar We, the Gods Dark metal uit Nederland... Wanneer kunnen we een keer in de Atak spelen en staat er in het 3de weekend van juni op vrijdag (de 15de als ik het goed heb) al iets op stapel in de Atak? |
|
Over het juni programma weet ik nog helemaal niks. Heb je al een demo of iet dergelijks naar ATAK gestuurd ?? Helaas loopt het met de gothic metal avonden niet zo lekker, ik ben de enigst overgeblevene die er nog wel eens mee bezig is ... Maar als je zorgt dat je demo bij ATAK terecht komt ga ik je tuurlijk wel enorm lopen pluggen dat begrijp je tuurlijk wel he ! |
|
Is goed... binnenkort start ons grote spam en stalk offensief naar de zalen dus de Atak komt ook nog aan de beurt... |
|
Zeg me effe wanneer dan ga ik de programmeur effe gek maken |
|
Graag slowchatten in onzin forum ... |
|
Hmm... We, the Gods optredens klasseer ik toch niet graag onder onzin hoor Paul.... |
|
jaaa We, the Gods in Atak!! lijkt me strak plan, ik ben er zeker!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote:Vind ik ook niet ... maar het heeft totaal niets te maken met het topic. |
|
Sorry Paul.... Ik open wel een We, the Gods topic.. Kan ik meteen iedereen op de hoogte houden van alles.. |
Index / Heavy Metal |