|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik word daar ook altijd zo ziek van ... mensen die zoiets niet willen zien kijken toch niet. Die TV stations zijn natuurlijk bang om in de media afgekraakt te worden. Dan laten ze liever zo'n film een tijdje op de plank liggen. Ik kan het me vanuit management oogpunt wel begrijpen maar mijn gevoel zegt totaal wat anders. |
|
exact... Ik vraag me dan bijvoorbeeld ook af waarom het wel heel gewoon is dat je op het journaal dagelijks de meest gruwelijke dingen op je netvlies gekwakt krijgt... Daar hoor je nooit iemand over. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ik heb het ook gelezen in de tv krant ,en heb dezelfde mening .het is toch al weer 3 maanden geleden en een aardbeving is toch niet hetzelfde als een aanslag welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
ik ben in een überirritante bui.. oude topics doorspitten heerscht namelijk |
|
quote: Precies! Wat een slap gezever van die TV-krant. Moeten we de realiteit dan ook maar gaan boycotten? 'Want er lopen zo'n enge mensen rond die allerlei gebouwen willen opblazen.' Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
man ik dacht dat het om een tv krant van deze week ging! vonnet al zo belachelijk maar aan de andere kant heb ik sarjenka ook al een tijd niet meer zien posten *volgens mij heeft heiden het nog niet door* [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 03-12-2002 19:19] |
|
quote: misschien helpt bovenstaande post.. |
|
quote: Ik ook! Ik ben het eens met Sarjenka dat het onzin is om zo'n film niet uit te zenden maar kan me wel voorstellen dat het televisiestation geen zin had in commentaar en daardoor misschien ook wel een slechte naam. |
|
Ik dacht ook dat het om de TV-krant van deze week ging...Daar had je me even om de tuin geleid, Snaackmans. En nu; SLOTJE! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
haha, arme Heiden Maar idd, zijn de mods aan het rukken ofzo? Slotje, poelepoelepoele! |
|
Ach... lig er toch niet zo wakker van.. dat soort dingen gebeuren.. Films op tv zijn zowiezo kut, immers wordt er maar lukraak in geknipt enzo.. De laatste en enige keer dat ik iets heb ondernomen in zo'n geval was toen de film Darkman s'avonds laat ineens niet werd uitgezonden (leuk, als je de volgende dag je videoband terugvind vol met tell-sell shit) .., na een e-mailtje bleek dat dit niet kon omdat een week eerder iemand in Volendam een kerstversiering had aangestoken.. |
|
minder iritant dan alle metal programmas die van de buis worden gedonderd! lang leve the box voor on the roxx!!! fear my moo of wrath |
|
uhmz... metal en nederlandse tv? welke planeet woon jij? Je moeder. |
|
Haha ook wel brak dat je je daar zo aan kunt irriteren dat je ze helemaal gaat bellen en mailen Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
mischien ben ik vergeet achtig maar heb ik ooit gezegd dat ik ze daar over opbel en mail? kheb wel wat btrz te doen! fear my moo of wrath |
|
bijvoorbeeld metal luisteren ipv denken dat er 'metal' op tv is... Je moeder. |
|
Ik snap niet waarom je daar tijd in gaat steken, heb je niks beters te doen? Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
wat pas kut is, dat elke Amerikaanse film die een bepaald budget heeft (dus duur is) een amerikaanse vlag of nationalistisch symbool erin moet hebben kunnen wij die film als europeanen niet boycotten. btw dit is dus een wet die ingevoerd is na 11-09 [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 05-12-2002 18:18] |
|
Amerikanen blijven vreemder worden Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Tja, en toch BLIJFT iedereen maar naar die blockbusters gaan he... ik snap het ook niet, ik zou mijn geld niet willen uitgeven aan zo een door de joods-christelijkheid gesponsord medium dat je nog subliminaal beïnvloedt ook, kanker Hollywood. |
|
quote:Hollywood producties zijn goedkoper dan zelf een film of serie te maken, helaas is de diepgang ook zo laag als de prijs. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Dat bedoel ik niet dude... Er worden veel meer films gemaakt dan slechts in Hollywood. Ze komen uit allerlei landen, met allerlei acteurs, en daar is niets obscuurs of undergrounds aan. Waarom zijn de zalen van filmhuizen dan zo leeg? Waarom klaagt men over kut-Amerika maar gaat men elke week naar de volgende blockbuster? Niets snap ik ervan, niets.... |
|
ik denk dat met toegankelijkheid en reclame te maken heeft. sommige mensen gaan minder snel een filmhuis binnen omdat ze de sfeer daar als zogenaamd "intellectueel" beschouwen ( en zijn zichzelf daar niet toe rekenen). en veel mensen gaan op reclame af, die er voor het filmhuis niet veel gemaakt wordt. maar ik moet zeggen dat er ook bij het filmhuis veel prut tussen zit. gelukkig zitten er in de prut producties wel meer tieten zitten ook heel leuke films tussen, zoals fucking amal, velvetgoldmine, aimee und jaguar etc |
|
Ik denk dat dat is omdat men denkt dat er verder ongeveer geen films worden gemaakt. Als je rond kijkt worden alleen de Amerikaanse films gepromoot en niet bijvoorbeeld Italiaanse of Spaanse films. Men weet gewoon niet dat er ook andere films dan Hollywood films zijn. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
wat kut is: filmhuizen zijn net zo duur als de bios, maar hebben in ieder geval in arnhem, een kleiner scherm, en kut stoelen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |