|
Auteur: |
|
|
21 oktober Total Fucking Destruction (grindcore, ex brutal truth) Sylvester Staline (grind/powerviolence) Collision (grind/thrash) in de baroeg rotterdam dus, www.baroeg.nl meer info asap |
|
GAAAAAF TAMMI!! TFD HEERSCHT! Ik ga echt mijn best doen om er bij te zijn! Suck my piss |
|
Fear of a black metal planet! |
|
en met die fijne drummer |
|
|
|
had dit lekker op een andere dag gepland jah ?? Nu kan ik niet Fuck the world and fuck you |
|
+1 maar ik wist de datum wel. Ben gewoon kansloos bezig. Suck my piss |
|
heb TDF jaren geleden gezien in Belgiƫ, samen met o.a. NYCTOPHOBIC en AGATOKKIE. Erg telurstellend destijds... haalde destijd sbij lange na niet B.T. Enfin... tijden veranderen. En oja: ik was nuchter destijds. |
|
quote: wel een megavette band!! lekker snel en extreem voor met kerst enzo |
|
ok, ga maar even vertellen hoe gaaf het was Suck my piss |
|
het was een oke avondje. we hebben lekker gespeeld. van total fucking destruction kon ik niet veel maken, alles zo onduidelijk... geef mij maar brutal truth! |
|
Tja....TFD viel mij ook wel tegen...HJ was oke! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Collision vond ik een van de betere bands die avond. TFD had voor mij weg mogen blijven. |
|
thnx, sylvester staline vond ik ook wel oke, alleen komen ze beter tot hun recht in een kleine rotte kroeg ipv een concertzaal. |
|
Hey Tammi, die gast waarvan ik z'n achternaam vergeten was(uit Broekhuizen- vorst)heet REYNDERS....niet dat het van belang is, maar ik vond het een beetje sneu van mezelf dat ik zijn achternaam vergeten was terwijl ik verdomme een jaar bij hem in de klas heb gezeten en verschillende projecten met hem gedaan had hahahah! ...ach ja, HJ en consorten tierden welig Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
ow, niels... de zoon van nard. nard speelde altijd saxofoon op bijna alle herman van veen klassiekers |
|
Hahaha! Nu weet ik zeker dat die regio van jullie nog frieser is dan Friesland Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Index / Concerten |