IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Instil Volgende pagina
Smithereens
Usericon van Smithereens
Posted 12-08-2005 9:28 by Smithereens Wijzig reactieProfiel van SmithereensQuote dit berichthttp://www.lieshc.com

Een update uit het kamp INSTIL (www.instil.nl)

BACK HOME & FOLLOW-UP FOR "FIRE REFLECTS IN ASHES"

INSTIL was flattered to be a part of the Burning Season Fest and Thrash to the Core Fest with Nuclear Assault, Terror, Maroon, Carnal Forge, 100 Demons and many more. Also the other shows in the same week in Austria, Belgium and The Netherlands went mad. The band wants to thank everyone that showed up from short and far to show their support. If you were there, you know how intense and overwhelming the anticipation, the set and the response was. If you weren't...check out the pictures at www.instil.nl or show up at the shows below.

An intensive writing process for new INSTIL album is currently underway and the band is looking forward to pre-production and studio recordings for demo-songs right after the summer. Keep your eyes and ears peeled for news involving the demo versions of new songs, new merchandise and weekend-gigs.

Now you are up to date... but first this:

BELGIUM INVASION

The last 2 shows in Belgium went mad. It's time to strike back. This saturday there a metalparty going on in Westerlo. Unleash the Fury, Suhrim and NSD team up with INSTIL to set the stage on fire. Don't
be too late the first band starts around 20:30 ! More information you will get from www.deathmetal.be and www.blackboxbookings.com

EAST-SIDE SUMMER MATINEE

Sunday the 14th of August INSTIL will team up with Rise and Fall, Rancor, Lights Out, Rectify and The Break In for the "East-Side Summer Matinee" @ the Innocent in Hengelo. For the people who screamed for more INSTIL shows in the north and east of Holland this is your chance get your tickets at innocent_reservations@hotmail.com and show up from the starting band Rectify at 17hrs!!

ANARCHY IN SCANDINAVIA

Again we hit the fan for a gig in Denmark on the 23rd of September. The day after we appear in Linköping in Sweden to play the biggest hardcore/metal festival of Scandinavia: THE DEADFEST. We share the stage the 24th of September with As I Lay Dying, Heaven Shall Burn, Agents of Man, Maroon and many more. Our mates from 37StabwoundZ will team-up with INSTIL on both days.

Check for all dates in The BeNeLux, Germany, Denmark and Sweden at www.instil.nl More additional cities and venues will be announced soon.

Bye bye! INSTIL

[edit: algemeen Instil topic van gemaakt. voortaan gaaren al het Instil-nieuws hier neerpleuren ]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-09-2005 17:44]

Smithereens
Usericon van Smithereens
Posted 14-09-2005 17:30 by Smithereens Wijzig reactieProfiel van SmithereensQuote dit berichthttp://www.lieshc.com

Instil on Dutch TV (Het Klokhuis): October 14th

An item about "INSTIL: metal & heavy music" will be broadcasted on Dutch TV on the 14th of October.

Publication in Dutch:

Het is eindelijk dan toch zover! Vrijdag 14 oktober wordt de Nederlandse jeugd geleerd wat echte harde muziek is of te wel metal. Na het uitbrengen van het album "Fire reflects in ashes" en de goede recensies werd Instil vorig jaar gevraagd om samen met Het Klokhuis een item te maken. Er worden een aantal leuke onderwerpen aangehaald waarin "ons" genre in een leuk daglicht wordt gesteld.

Noteer: Vrijdagavond 14 oktober om 18:35 op Nederland 3. Voor meer informatie kijk op www.hetklokhuis.nl en www.instil.nl

Bron: www.hetklokhuis.nl

"Klaas pakt z’n oordopjes en waagt zich in de oefenruimte van de Groningse metalband Instil. Ze leggen uit wat metal is en Klaas doet een poging om mee te zingen. Zal Klaas z’n stem het redden, tussen al het metalgeweld?"

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-10-2005 18:18 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Zometeen ff kijken. Metal op tv dus 18.25.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-10-2005 18:23 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Instil is wel cool, maar es kijken straks idd.

Fuck the world and fuck you

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2005 18:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kewl ff checken

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2005 18:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ey best gaaf stukkie. Gelukkig niet zo inhakend op de standaardopinie over metal/hardcore.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 14-10-2005 18:47 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik heb het m'n ouders maar niet aangedaan dat ze zich aan moesten passen voor zoiets , dus ik haal hem straks wel even van de website.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-10-2005 18:47 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

best brute stukjes gehoord op de achtergrond.

skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 14-10-2005 18:56 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

kwam er toevallig langsgezapt, wel grappig

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 14-10-2005 18:57 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Dat was best humor.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-10-2005 18:57 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Maar..maar...het was zo kort..

sarcophagus
Usericon van sarcophagus
Posted 14-10-2005 18:59 by sarcophagus Wijzig reactieProfiel van sarcophagusQuote dit bericht

klonk wel gaaf

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-10-2005 19:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Vooral die suffe dozen die Slayer maar ff opzetten ipv Kylie Minogue.

Leuk stukkie idd.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-10-2005 19:26 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Waren best leuke dozen wel.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-10-2005 20:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 18:39 schreef Jenje het volgende:
Ey best gaaf stukkie. Gelukkig niet zo inhakend op de standaardopinie over metal/hardcore.
Vind ik ook. Lekker droogkloterige presentator ook.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2005 20:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 20:17 schreef ZelThoR het volgende:
Vind ik ook. Lekker droogkloterige presentator ook.
Tja doelgroep is daar wel vatbaar voor he ...maar ben alang blij dat men uberhaupt voor die kinderen op deze serieuze/educatieve manier aandacht aan metal besteed.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-10-2005 20:42 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 20:30 schreef Jenje het volgende:
Tja doelgroep is daar wel vatbaar voor he

Yep, dat is ook de sterke kant van klokhuis
quote:
...maar ben alang blij dat men uberhaupt voor die kinderen op deze serieuze/educatieve manier aandacht aan metal besteed.
Door dat hij gewoon een beetje loopt te geinen, met z'n ogen rolt en weet ik wat voor onzin, geven ze inderdaad een mooi positieve sfeer mee aan het item en metal in het algemeen. Ook goed van die vent dat hij, hoewel hij eerst lekker aan het irriteren is ('Ja, de zanger, die heeft natuurlijk niet hoeven oefenen om zo te kunnen zingen.'), later wel serieus gelooft / toegeeft dat het allemaal niet zo makkelijk is. Daar kan Rutger (leert stappen) wat van leren

Die dozen tussendoor waren ook wel ok. Die conclusie ook na het proberen om diep te zijn door metal te luisteren: 'Dan ben ik toch liever oppervlakkig.' Kindermetal was een beetje jammer.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2005 20:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja, ze kunnen er nu eenmaal niet compleet serieus over lopen gaan doen, dan kijkt niemand. Maar ik vond de boodschap die er uit kwam: dat andere muziek niet per definitie beter is, maar dat ieder zijn eigen keuze moet maken (dat zat imho in het Kylie Minogue-stukkie), en dat de "herrie" die uit metal komt nog niet zo simpel is, en dat metal alleen door domme sukkels gemaakt wordt.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-10-2005 20:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Klopt, het was allemaal mooi politiek correct. Gelukkig in het voordeel van de metal

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2005 20:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja hallo, publieke omroep hè , maar ach, altijd beter dan die sukkel die in het tatooprorgramma zat met zijn deathmetaltattoo's ... zucht ...

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-10-2005 20:58 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hehehe, net ff gechecked. Was wel grappig, vooral die 2 dozen.

Bazzio Attacks!!!

Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 14-10-2005 22:10 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Net ook ff gekeken (http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=useltCsHEbGcZtHjIcbb en was een leuk programma inderdaad. Werd tenminste eens een keer serieus gedaan over wat ongewone muziek als metal. Was gewoon informatief en leuk, zoals klokhuis altijd al is geweest. Die meisjes waren ook lachen, lekker headbangen op Angel of Death , zoals het hoort

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 14-10-2005 22:29 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

+1

En nu maar hopen dat er een boel mensen gekeken hebben natuurlijk.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-10-2005 22:31 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

tof idd... is het in het viaduct trouwes?

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 15-10-2005 7:53 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

"Het schijnt een voldaan gevoel te geven"

Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 15-10-2005 10:03 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

'hoe zet je zo'n stem op'

'veel sterke drank en zware shag'

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com