|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom nou weer in godverdoemd Leeuwarden??? Kut man, ik ga dus echt geen 6 uur reizen. Dan maar weer fftjes w88 op Darkane Inter faeces et urinam nascimur |
|
6 uur.. 4 uur.. Waar wonen jullie in hemelsnaam? Leeuwarden - Parijs = 5,5 uur |
|
quote: Ja, ik snap er ook effe niks meer van Alsof ze alles moeten lopen ofzo... spelfout weggehaald... |
|
Tsja, ik vlieg ook regelmatig naar Rotterdam, Eindhoven, Arnhem, Amsterdam. En volgens mij is zuid-noord even snel als noord-zuid Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: In de Gloppe of all places?????? Fuck... woon ik niet meer in het Noorden, spelen ze daar Als ik vrij kan fixen van mijn werk de dag daarna ben ik soooooo there!!!!!!!!!! Darkane = "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Wel met de trein Inter faeces et urinam nascimur |
|
De terugweg vind ik een groter probleem als ik er over nadenk. Hoelaat gaat de laatste trein naar amersfoort enzo en hoelaat is het afgelopen... Dat zien we dan wel weer denk ik... |
|
quote: Vertrektijd----22:17--22:42--05:35--06:17--06:35 Aankomsttijd 23:54--00:50--07:24--07:51--08:24 Reistijd--------1:37----2:08---1:49---1:34----1:49 Dat wordt dus OF 22.42 trein OF 5:35 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Is wel te doen. Wij pakten laatst eens met een dronken kop de 7.35 uit Leeuwarden. Vreemde gewaarwording tussen al die nuchtere net wakkere medemensjes spelfout weggehaald... |
|
quote:Beter idee, ik ga gewoon eens een rijbewijs halen en confisceer een auto... |
|
quote: Zeg.. wat is het nou eigenlijk.. in november of oktober.. Op de site van de Gloppe staat namelijk: Maandag 24 OKTOBER 2005 Aanvang:20.30 uur Entree:€ 10,- Nog kutter, op een maandag!!! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Op een maandag is idd 3x bilnaad |
|
quote:Staat dubbel op de gloppe site. Staat ook gepland op 24 november. ws is 24 oktober dus een foutje. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: solly is al verbeterd! Is echt de 24e november! You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Volgens mij spelen ze ook in Arnhem op de metal meeting 29 November, iets meer bewoonde wereld. |
|
quote: Dát zou nou eens goed nieuws zijn Hatsjikidee! |
|
Dat zou inderdaad niet verkeerd zijn! |
|
quote: Oh hehe.. ik was dus niet zo slim om ook nog in de agenda bij november te kijken, maarre: thnx! quote: Ok dan! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Oeh da's dan wel gaaf... Maar zo'n "intiem showtje" in Fryslân is natuurlijk ook wel weer leuk... Plak ik er een weekend op-visite-bij-mijn-ouders achteraan ofzo "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Metal Meeting op 29 november.. huhuhu |
|
quote: niet zo streng, alleen t 2e cijferke staat oppe kop. You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Volgens de Gloppe site is dit optreden uitgesteld naar voorjaar volgend jaar. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Klopt! Hele tour is opgeschoven omdat Darkane met Fear Factory door de USA tourt. Ook geen Darkane op de Arnhem Metal Meeting dus. [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 20-09-2005 13:14] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |