|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Monstermusic presenteert op vrijdag 9 September Sleutelrock 2005! Op vrijdag 9 september aanstaande organiseert Monster Music voor de tweede keer het Sleutelrock festival. Vorig jaar was Sleutelrock een enorm succes. Het festival werd georganiseerd in de Q-Bus te Leiden en alle bands hebben op deze avond belangeloos gespeeld. Tot onze vreugde was het festival binnen anderhalf uur uitverkocht en omdat we ook dit jaar een grote aanloop van metal-liefhebbers verwachten hebben we er voor gekozen om uit te wijken naar een grotere locatie. Dit jaar is er dus gekozen voor het L.V.C. te Leiden, deze zaal biedt plaats aan ruim 500 bezoekers. De programmering is inmiddels rond en hierbij kunnen we de namen van optredende bands bekend maken: ORPHANAGE XENOMORPH THANATOS AFTER ALL IZEGRIM Het Sleutelrock 2005 Festival zal dus plaats vinden in het L.V.C. Breestraat 66, 2311CS te Leiden, deze zaal is gelegen in het centrum van de stad op ongeveer 5 minuten lopen van het station. De zaal gaat om 19.00 uur open en de eerste band begint om 19.30 uur. De entree is slechts 10 Euro en kaarten zijn o.a. in de voorverkoop verkrijgbaar in Rockcafe Lazarus te Leiden. Net als vorig jaar is Sleutelrock een benefietfestival, de opbrengst van de avond zal ten goede komen aan Stichting MS Research. De Stichting MS Research stimuleert en financieert onderzoek naar multiple sclerose. Haar doelstelling is het opsporen van de oorzaken van MS en het ontwikkelen van effectieve behandelwijzen. De Leidse death metal band Xenomorph zal deze avond tevens haar langverwachte nieuwe album ‘Necrophilia Mon Amour’ live aan het publiek presenteren. Voor meer informatie zie de website: www.monstermusic.nl [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 14-08-2005 12:04] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ben er! |
|
Fuck Yeah! I'll be there!! |
|
Afterparty in de Hut van Ome Henne met o.a. Violent Devoties uit Oostenrijk! http://www.violentdevoties.com http://www.warmaster.nl http://www.myspace.com/warmasterdeathmetal http://warmasterdeathmetal.hyves.nl http://connect.to/vuist http://www.myspace.com/goudsgeweld |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Xenomorph op 01-09-2005 18:39] |
|
Mijn kaartje is binnen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: De champagne staat koud!! |
|
Ik vind een nick hebben van je eigen groep minstens even vet als een Tshirt dragen van je eigen groep signature |
|
Ja, en dan alleen posten in topics die over je eigen groep gaan natuurlijk Je avatar heerscht iig [Dit bericht is gewijzigd door Xenomorph op 05-09-2005 15:40] |
|
dankjewellekus en na het posten in je eigen topic only, je eigen forum , op www.xenomorphheerschtüberzwaremetalen.com.com [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-09-2005 15:43] signature |
|
Zelfverheerlijking heerscht idd... Dus jij speelt in Hypnos |
|
Vroeger Hypnosia... nu een beetje op den dool... jembè-black/thrash metal is nog altijd niet "in" wat doet Xenomorph eigenlijk tussen die gotherdikke groepen? signature |
|
Onze nieuwe CD presenteren, het LVC is tenslotte ons eigen geile incest-kerkje waar we het altijd doen. En dit keer valt het dus samen met Sleutelrock. |
|
in de Frontline in Gent ook weer zeker binnenkort? (niet van die incest natuurlijk... hehehe hehe heeee) [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-09-2005 16:27] signature |
|
Uh, neen. We hebben daar 1 keer gespeeld en genoten van een goddelijke dis en een overnachting in een riante bruidssuite. Maar verder geen plannen voor herhaling, wellicht dan toch awel zulle... |
|
godver! komt er eens iets in leiden...zit k aan de andere kant van de wereld wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
das pas lijden signature |
|
quote:hopelijk is er komend jaar wat meer metal daar zo wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ik wil wel met je ruilen hoor, dan mag jij mijn kaartje en ga ik naar de andere kant van de wereld This is Zodiac speaking... |
|
godverdorrie ik dacht dat het concertje zelf in de hut was, niet dus. maar dan gaan we hier naar toe. ik las in de aardschok dat een van die gasten van thanatos geblesserd was en dat daarom de cd opnames niet doorgingen, gaat hun optreden dan wel door? |
|
Stephan was twee weken geleden in de hut en hij zei dat het gewoon doorging, Thanatos zal dus gewoon optreden. This is Zodiac speaking... |
|
ok mooi, vanavond even kaarten halen... |
|
Dit bericht net van de LVC website geplukt!!! Pimp & Park The biggest limo u've ever seen! VR 09.09 SLEUTELROCK benefietfestival voor Stichting MS Research Met de grootste limousine van Europa naar Sleutelrock en win een meet&greet met Orphanage In de maand september is met je auto naar het LVC gaan leuker dan ooit. Nu kan je in tegenstelling tot wat velen denken je auto altijd al uitstekend parkeren in Leiden. Op de parkeerterreinen is voldoende plek, en voor 1 euro per uur met een max van 5 euro is het ook heel betaalbaar. Maar om het nog aantrekkelijker te maken, biedt het LVC in samenwerking met Centrum Management Leiden de Pimp & Park service. Want als je je auto parkeert bij Molen de Valk, Haagweg of Garnemarkt word je gratis en voor niks naar het LVC in de Breestraat gebracht. Op zich niets bijzonders, zou je zo zeggen. Maar dit is niet zomaar een lift, dit is een lift BIG PIMPING STYLE. Want je wordt opgehaald door een 12 meter lange, hagelwitte stretched limo, met plaats voor 14 personen, met 3 tv's, met dvd en video en een bar. Om vervolgens met een glaasje champagne in de hand een rondje door de stad te cruisen en voor de neus van al je vrienden recht voor het LVC op een rode loper te worden afgezet. Bij Sleutelrock maakt iedereen die gebruik maakt van de Pimp en Park service ook nog eens kans op Meet & Greet met Orphanage in de limousine! Degene die een mailtje stuurt met het bewijs dat hij of zij de grootste Orphanage fan is (liefst met foto!) naar pimpandpark@gmail.com wordt opgehaald door de limo met daarin de volledige band! |
|
Klinkt goed, leuke stunt This is Zodiac speaking... |
|
Komt allen, we zullen onze nieuwe CD "Necrophilia Mon Amour" presenteren. Deze is zojuist per vliegende koerier gearriveerd!! Viva la muerte amigos!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |