|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand die bekent is met deze redelijk nieuwe Melo Death metal band? http://www.scarsymmetry.com/ voor samples Als de vis eens rijp was.... |
|
Nieuwe band van Jonas Kjellgren (Carnal Forge) toch? Schijnt behoorlijk goed te zijn, wel. |
|
heerlijke plaat! draai hem geregeld! fantastische grunts! I Find That I Am Not There... |
|
scar wie? |
|
Soilwork zonder de leden van Soilwork. |
|
Heerlijk schijfje hoor die Scar Wie? echt de moeite waard! jammer dat het hier zo onbekend is. I Find That I Am Not There... |
|
mp3 klinkt lekker iig! Kende de naam ook al een tijd.. muziek eerder nooit gecheckt, maar zeg |
|
ah dus toch wel een naampje hier in de vlaktes van de nederlanden....ik heb em op wacken gekocht kende ze daarvoor al een maandje ...maar het is inderdaad een heerlijke plaat Als de vis eens rijp was.... |
|
quote: uhu precies mix van Project Hate en Soilwork gaat erin als chocomelk, zonder een overdosis suiker binnen te hebben signature |
|
Symmetric in design was ik destijds echt verslaafd aan!! Superschijf!! Vind nu trouwens nog steeds regelmatig de weg naar mn stereootje Die nieuwe klinkt ook weer lekker, hoewel ik hem nog niet genoeg heb gehoord. Het blijft wel muziek die blijft hangen en je een wat "happy" feeling meegeeft. Althans bij mij werkt toch dit effect Geslaagde combinatie van stemmengebruik ook, kvind dat nie zo vanzelfsprekend! Sommige bands combineren stemklanken die totaal nie bij elkaar passen... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
[plug] En zaterdag 30 september spelen ze bij ons op ProgPower Europe [/plug] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Geweldige band, vooral het soleerwerk vind ik om de vingers bij af te likken. Van die lekkere melodische solo's die je plots om de oren vliegen. De songs hebben ook hele goeie "hooks" waardoor elk nummer interessant is. Koel... |
|
Best wel een goede band. Melodieus en technisch. Een beetje zoals Soilwork, maar dan niet zo melig én met goede zang. Diepe grunts (Dan Swanö stijl) i.p.v. dat mieterig gekrijs. |
|
CD van het jaar! http://www.zwaremetalen.com/recensie/5999.html spelfout weggehaald... |
|
Op de site even het nummer 'Reborn' geluisterd. Klinkt er vet zeg. Even wachten op m'n loon en dan maar een plaatje van aanschaffen. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Godver, dit rost de pannen van het dak! Vond het debuut al goed, maar dit is nog effe beter. Nu helemaal blij dat we ze geboekt hebben! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Pitch Black Progress staat de laatste dagen erg vaak in het onlangs aangekocht topic, en dat verdient ie ook !! spelfout weggehaald... |
|
quote: Daar vind ik het toch wat te netjes voor... zo keurig afgepast allemaal. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Speciaal voor jou zijn ze toegevoegd aan de line up van Metalcamp. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gisteren Pitch Black Progress gekocht, erg gaaf |
|
had nog niej van scar symmetry gehoort maar heb zojuist eens wat samples gehoord verdient het tog wel om beluisterd te wore [Dit bericht is gewijzigd door the rising end op 29-04-2006 13:44] |
|
quote: Kapot toetsenbord? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: jah kweet slaagt op niks moet nog veel leren... [Dit bericht is gewijzigd door the rising end op 29-04-2006 15:45] |
|
quote: Kapot toetsenbord? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: ?...? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |