IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 19/9 Gratis naar de Tering @ De Boulevard,Breda Vorige pagina
Dismembered
sterf
Usericon van Dismembered
Posted 18-09-2005 19:53 by Dismembered Wijzig reactieProfiel van DismemberedQuote dit bericht

Uiteraard aanwezig,lekker op loopastand!

I love the smell of napalm in the morning!

cranial
Usericon van cranial
Posted 19-09-2005 15:45 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

wordt vast gezellig vanavond ,ook erg zin om andere ZM'ers uit de buurt te ontmoeten

Expired,Erased and Forgotten

Dismembered
sterf
Usericon van Dismembered
Posted 19-09-2005 15:47 by Dismembered Wijzig reactieProfiel van DismemberedQuote dit bericht

in dat geval herken je me aan een dismember - like an everflowing stream shirt,cheers alvast (bij herkenning krijg je een biertje)

oscura
Usericon van oscura
Posted 19-09-2005 16:10 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

uw negatief saldo bedraagt.... nee ik kom niet.. heb nog wat concertjes dit weekend voor de boeg ook

carcasstrid

skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 19-09-2005 18:27 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Ik ben te herkennen aan euhm mn zwarte broek en ws een zwarte trui en rooi haar. Bier is welkom

Dismembered
sterf
Usericon van Dismembered
Posted 20-09-2005 17:35 by Dismembered Wijzig reactieProfiel van DismemberedQuote dit bericht

die portuzen bands waren kut zeg,brutus speelde bruut (thuiswedstrijd,was te merken).

Beheaded en mortal decay beukte er lekker op los,volgende keer weer!

skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 20-09-2005 20:02 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Heb alleen die 2e portugese band gezien en brutus. Toen was ik al weer gaar genoeg en moest door naar mn volgende afspraak. Geen zm'ers gespot.

edit: ik vond het trouwens vrij druk voor een maandag

[Dit bericht is gewijzigd door skitzoid kitten op 20-09-2005 20:12]

Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 20-09-2005 20:09 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Hmmm...beetje jammer dat ik dit nu pas lees, was maandag EN in Breda, EN ik verveelde me.

Waag eens een dansje!

cranial
Usericon van cranial
Posted 21-09-2005 11:28 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

volgens mij eb ik dismembered van een elleboog voorzien in de pitt ,volgende keer een biertje( ik had een regurgitate shirt aan..) was wel erg gezellig!)

Expired,Erased and Forgotten

Dismembered
sterf
Usericon van Dismembered
Posted 21-09-2005 11:39 by Dismembered Wijzig reactieProfiel van DismemberedQuote dit bericht

lol kan best kerel,niks van gemerkt iig,beukte er vrolijk op los

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com