|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Uiteraard aanwezig,lekker op loopastand! I love the smell of napalm in the morning! |
|
wordt vast gezellig vanavond ,ook erg zin om andere ZM'ers uit de buurt te ontmoeten Expired,Erased and Forgotten |
|
uw negatief saldo bedraagt.... nee ik kom niet.. heb nog wat concertjes dit weekend voor de boeg ook carcasstrid |
|
Ik ben te herkennen aan euhm mn zwarte broek en ws een zwarte trui en rooi haar. Bier is welkom |
|
die portuzen bands waren kut zeg,brutus speelde bruut (thuiswedstrijd,was te merken). Beheaded en mortal decay beukte er lekker op los,volgende keer weer! I love the smell of napalm in the morning! |
|
Heb alleen die 2e portugese band gezien en brutus. Toen was ik al weer gaar genoeg en moest door naar mn volgende afspraak. Geen zm'ers gespot. edit: ik vond het trouwens vrij druk voor een maandag [Dit bericht is gewijzigd door skitzoid kitten op 20-09-2005 20:12] |
|
Hmmm...beetje jammer dat ik dit nu pas lees, was maandag EN in Breda, EN ik verveelde me. Waag eens een dansje! |
|
volgens mij eb ik dismembered van een elleboog voorzien in de pitt ,volgende keer een biertje( ik had een regurgitate shirt aan..) was wel erg gezellig!) Expired,Erased and Forgotten |
|
lol kan best kerel,niks van gemerkt iig,beukte er vrolijk op los I love the smell of napalm in the morning! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |