|
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 16-08-2005 21:53] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Dat is wel een leuke line-up, maar dan ben ik helaas al in OJC Dingus |
|
Ik ga wel ff kijken denk ik |
|
quote: Haha, echt? |
|
nou als jij gaat wil ik het ook wel overwegen T. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Zouden jullie dat wel doen jongens? Weten jullie het wel zeker? Drummer nodig? |
|
Waar de fuck ligt Boxmeer? Ennuh, welke andere band? Cenotaph? [Dit bericht is gewijzigd door MystuS op 16-08-2005 15:13] Drummer nodig? |
|
Boxmeer ligt in Limburg, tussen Nijmegen en Venlo ongeveer Was wel benieuwd naar Cypher, mp3's klinken leuk. |
|
FF de aangepaste flyer erop @meridian hou jij je bezig met de programmering van Staddijk?(stond in je info). T had vanmiddag nl gemaild daarheen mbt een keertje spelen daar. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Best kans dat ik hier heenga |
|
quote: Komt er nog een 4e band bij? Ja dat doe ik, maar we hebben nu zomerstop, begin september beginnen we weer met overige concerten voor het nieuwe seizoen. Maar dat moet wel een keer lukken dacht ik zo |
|
Weet ik nog niet, heb er nog niets over gehoord. Post ik wel ff als er iets bekend is. En als je aan ons wil denken voor het komende seizoen zou het top zijn But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
*schop* But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Gaat hier nog iemand heen of wat? |
|
verona beach speelt toch ook of niet? |
|
Wordt niet druk zo te zien. Naja, ik vertrek straks maar eens. |
|
Heui, was dik ok! |
|
Yup Verona beach speelde ook. Was een leuke avond met leuke bands, had wel iets meer publiek mogen zijn. Lekker gespeeld en een bizar goed podium geluid. Isle of man vond ik erg vet, knetterstrakke show @Renyek tof dat jij (en Bonnie) zijn geweest But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
gezelligheid .... daar zijn we voor [Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 25-09-2005 22:32] |
|
quote: omg!! maar de band waren wel ok mannen?? |
|
was erg ok |
|
quote: Rook je sigaar? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: nee ik consumeer sigaren |
Index / Concerten |