![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
meenst niet ![]() |
|
Who cares? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Die mensen zou het recht tot het nemen van kinderne ontnomen moeten worden .. ![]() |
|
Geen bom in het pakketje wat gevonden was op het cs te Utrecht. ![]() ![]() |
|
quote: http://www.nu.nl/news/578012/122/Bibliotheek_leent_behalve_boeken_ook_homo%27s_uit.html ![]() ![]() |
|
Kost dat? ![]() |
|
![]() quote: Dan zou het wellicht 'huren' zijn, ipv lenen. ![]() |
|
quote:Kun je ze ook gebruiken voor ... andere bezigheden? ![]() |
|
quote: En wat kost dat? ![]() ![]() |
|
Die achterlijke em and em zit in rehab voor zijn verslaving aan slaappillen. Kon hij niet in Docs plaats sterven aan een overdosis,nee??? Gvd toch ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote: ![]() Ik hoop dat hij stikt in z'n kots, punk ass white bwoi! Suck my piss ![]() |
|
quote: ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
Smaak, courtney love... ![]() ![]() ![]() |
|
WTF is dit?! quote: ![]() |
|
@Ghoulliette: Ik weet het niet precies, maar ik durf in ieder geval niet op die URL te klikken. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Het is een Metalsite. ![]() |
|
quote:Heb het al laten checken door iemand die op de TU zit, daar kan het toch geen kwaad. Wat burzum zegt is het idd, een metalsite. Wel brutaal dat ze je daarvoor opgeven. ![]() |
|
quote: Meestal als je zoiets als SPAM krijgt, wordt er leuk een stuk spyware op je computer geïnstalleerd als je op de link klikt. Of gaan ze stoute dingen doen met je IP-adres. Vandaar dat ik nogal wantrouwend ben... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ik denk niet dat dit spam was. Ghoulster heeft geen ghoulliette in haar openbare email adres....waarschijnlijk is dit gewoon een aanmelding van een of andere grapjurk geweest of iemand die zowel op ZM komt als KB beheert. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Toch maakt mij persoonlijk dat niet minder wantrouwend... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote:Hahaha je moest eens weten waar ik kennelijk allemaal voor ben opgegeven ... Mailinglists van bands waar ik nog nooit van heb gehoord .. fora van niet boeiende bands/labels/fests ... ach ja .... gewoon negeren dan hebbie er geen last van ![]() |
|
So pwn3d... als iemand wat flikt met je voor en achternaam, adres of postcode, dan ben je behoorlijk de lul...dit is een ALIAS.. NOU EN!1 Suck my piss ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |