|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Of watje, of poser, maar niet allebei. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: *sprenkelt energiewater over paul heen* carcasstrid |
|
Nou, dat was weer gezellig!!! Iedereen die er was van ZM uiteraard bedankt en Sander in het bijzonder Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Dat was echt gezellig gisteren! Had vaker over het groot feest gehoord, maar moet zeggen dat het één van de grappigste en leukste festivals is, waar ik de laatste jaren geweest ben. Lekker kleinschalig, maar een prima sfeer. En ja, dat er geen PA is voor de bands kan de feestvreugde niet drukken. Oh ja, X-tinxion heerschte natuurlijk weer alles (wat ik gezien heb) de pan uit! |
|
quote: Godverdomme, heb ik je weer over het hoofd gezien... Excuseer! Tof dat je er was! Het feit dat er geen PA was zorgde helaas wel voor iets teveel forceren (en kwijt raken) van m'n stem, maar dat kon de feeststemming niet drukken, toch? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
het was een heersend feessie!!!! jammer van de bands alleen, op X-Tinxion na dan carcasstrid |
|
zooo dat was erg gezellie X-tintion roste er lekker op los. @ Stefan nou graag gedaan hoor Gaan jullie nou voortaan in Heineken Honcho's optreden? Ik vind jullie er zo wel echt als een eenheid uitzien [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 04-09-2005 12:38] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Jup! Was weer gezellig! volgend jaar weer wat groter zeker? "Sehnsucht" |
|
quote: GVD, nog iemand van ZM die aanwezig was... Nou, ook jij bedankt! @Sander: Vanwege het feit of het niet zeker was dat je zou komen... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Zo de zooi is bijna opgeruimd...morgen alleen nog papierprikken. Iedereen die er was bedankt en het was zeker een geslaagd feessie!! Rutger Groot Feest |
|
is er nog gemodderworsteld? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Nee helaas niet, er was geen ruimte meer aanwezig om een modderbad aan te leggen. Verder was Sander vergeten zich te ontharen en dat was natuurlijk niet echt publieksvriendelijk geweest om hem dan in een bikini neer te zetten..... carcasstrid |
|
quote: Over me heen gekeken *proest*. Da's wel moeilijk hoor, ben bijna niet te missen. Nog wel een praatje gemaakt met Conrad, Frans en Peter. Volgende keer zal ik me formeel bij je voorstellen. |
|
quote: Weet ik, heb je toen ook in Gorinchem gezien maar wist toen nog niet wie je was... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Niet te missen, hoe zag je eruit dan? Dan moet ik je daar ook gezien hebben. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Ja, kan ik er wat aan doen dat ik jouw ladyshave weer niet mocht lenen? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Nou simpel: Fat (Bastard) met de nadruk op Fat dus! Met Macabre-shirt en rode (?!) korte broek en een beetje moelijk lopend, omdat mijn nieuwe schoenen een beetje het vel van mijn hiel afschuurde |
|
quote: Had je dat Macabre shirt aan met die 2 gekruisde bijlen? In dat geval ben ik je wel een paar keer gepasseerd volgens mij... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Nee, die met de 3 bandleden voorop met geweren. Ik riep nog hard naar Peter, dat ie de volgende keer wat harder moest slaan. Stond toen geloof ik ongeveer naast je! |
|
quote: Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Jij ook bedankt en uiteraard ook Lennart en Werner en iedereen van de organisatie verder! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: jaja ik was dat zaadje met het Totaly useless\Completly Wasted shirt aan "Sehnsucht" |
|
Er staan foto's online op www.grootfeest.info En wat zien wij er stoer uit in Honcho's |
|
stoere fotookesssssss!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |