IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 3 sept, Groot feest fest. te Noordeloos met oa X-tinXion en Down till Dawn!! Vorige pagina | Volgende pagina
Stefan
Usericon van Stefan
Posted 03-09-2005 14:16 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 14:13 schreef Illusione het volgende:
Nog niet eruit of ik er wel of niet ben.. hangt er een beetje vanaf hoe ik later op de middag voel. Tikkie oververmoeid, lijkt 't..

Watje! Poser! Euh...

Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 03-09-2005 14:17 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Of watje, of poser, maar niet allebei.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

oscura
Usericon van oscura
Posted 03-09-2005 14:23 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 14:13 schreef Illusione het volgende:
Nog niet eruit of ik er wel of niet ben.. hangt er een beetje vanaf hoe ik later op de middag voel. Tikkie oververmoeid, lijkt 't..

*sprenkelt energiewater over paul heen*

carcasstrid

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 04-09-2005 9:17 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

Nou, dat was weer gezellig!!! Iedereen die er was van ZM uiteraard bedankt en Sander in het bijzonder

Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 04-09-2005 10:48 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Dat was echt gezellig gisteren! Had vaker over het groot feest gehoord, maar moet zeggen dat het één van de grappigste en leukste festivals is, waar ik de laatste jaren geweest ben.

Lekker kleinschalig, maar een prima sfeer.
En ja, dat er geen PA is voor de bands kan de feestvreugde niet drukken.

Oh ja, X-tinxion heerschte natuurlijk weer alles (wat ik gezien heb) de pan uit!

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 04-09-2005 10:52 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 10:48 schreef Fat Bastard het volgende:
Dat was echt gezellig gisteren! Had vaker over het groot feest gehoord, maar moet zeggen dat het één van de grappigste en leukste festivals is, waar ik de laatste jaren geweest ben.

Lekker kleinschalig, maar een prima sfeer.
En ja, dat er geen PA is voor de bands kan de feestvreugde niet drukken.

Oh ja, X-tinxion heerschte natuurlijk weer alles (wat ik gezien heb) de pan uit!

Godverdomme, heb ik je weer over het hoofd gezien... Excuseer! Tof dat je er was! Het feit dat er geen PA was zorgde helaas wel voor iets teveel forceren (en kwijt raken) van m'n stem, maar dat kon de feeststemming niet drukken, toch?

oscura
Usericon van oscura
Posted 04-09-2005 11:49 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

het was een heersend feessie!!!!
jammer van de bands alleen, op X-Tinxion na dan

carcasstrid

*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 04-09-2005 12:34 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

zooo dat was erg gezellie X-tintion roste er lekker op los.

@ Stefan nou graag gedaan hoor

Gaan jullie nou voortaan in Heineken Honcho's optreden? Ik vind jullie er zo wel echt als een eenheid uitzien

[Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 04-09-2005 12:38]

But there is no real me: only an entity, something illusory................

Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 04-09-2005 13:10 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Jup! Was weer gezellig!
volgend jaar weer wat groter zeker?

"Sehnsucht"

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 04-09-2005 14:12 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 13:10 schreef Rammsteiner het volgende:
Jup! Was weer gezellig!
volgend jaar weer wat groter zeker?

GVD, nog iemand van ZM die aanwezig was... Nou, ook jij bedankt!

@Sander: Vanwege het feit of het niet zeker was dat je zou komen...

serenity
Usericon van serenity
Posted 04-09-2005 22:47 by serenity Wijzig reactieProfiel van serenityQuote dit berichthttp://www.eriador.nl

Zo de zooi is bijna opgeruimd...morgen alleen nog papierprikken. Iedereen die er was bedankt en het was zeker een geslaagd feessie!!

Rutger
Groot Feest

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 04-09-2005 23:06 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

is er nog gemodderworsteld?

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

oscura
Usericon van oscura
Posted 05-09-2005 3:49 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

Nee helaas niet, er was geen ruimte meer aanwezig om een modderbad aan te leggen. Verder was Sander vergeten zich te ontharen en dat was natuurlijk niet echt publieksvriendelijk geweest om hem dan in een bikini neer te zetten.....

carcasstrid

Fat Bastard
Usericon van Fat Bastard
Posted 05-09-2005 9:04 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 10:52 schreef Stefan het volgende:
Godverdomme, heb ik je weer over het hoofd gezien... Excuseer! Tof dat je er was! Het feit dat er geen PA was zorgde helaas wel voor iets teveel forceren (en kwijt raken) van m'n stem, maar dat kon de feeststemming niet drukken, toch?

Over me heen gekeken *proest*. Da's wel moeilijk hoor, ben bijna niet te missen. Nog wel een praatje gemaakt met Conrad, Frans en Peter.

Volgende keer zal ik me formeel bij je voorstellen.

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 05-09-2005 9:09 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 9:04 schreef Fat Bastard het volgende:
Over me heen gekeken *proest*. Da's wel moeilijk hoor, ben bijna niet te missen. Nog wel een praatje gemaakt met Conrad, Frans en Peter.

Weet ik, heb je toen ook in Gorinchem gezien maar wist toen nog niet wie je was...

*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 05-09-2005 9:14 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 5 september 2005 9:04 schreef Fat Bastard het volgende:

Niet te missen, hoe zag je eruit dan? Dan moet ik je daar ook gezien hebben.

*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 05-09-2005 9:16 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 5 september 2005 3:49 schreef oscura het volgende:
Nee helaas niet, er was geen ruimte meer aanwezig om een modderbad aan te leggen. Verder was Sander vergeten zich te ontharen en dat was natuurlijk niet echt publieksvriendelijk geweest om hem dan in een bikini neer te zetten.....

Ja, kan ik er wat aan doen dat ik jouw ladyshave weer niet mocht lenen?

Fat Bastard
Usericon van Fat Bastard
Posted 05-09-2005 9:20 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 9:14 schreef *Sander* het volgende:
Niet te missen, hoe zag je eruit dan? Dan moet ik je daar ook gezien hebben.

Nou simpel: Fat (Bastard) met de nadruk op Fat dus!
Met Macabre-shirt en rode (?!) korte broek en een beetje moelijk lopend, omdat mijn nieuwe schoenen een beetje het vel van mijn hiel afschuurde

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 05-09-2005 9:22 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 9:20 schreef Fat Bastard het volgende:
Nou simpel: Fat (Bastard) met de nadruk op Fat dus!
Met Macabre-shirt en rode (?!) korte broek en een beetje moelijk lopend, omdat mijn nieuwe schoenen een beetje het vel van mijn hiel afschuurde

Had je dat Macabre shirt aan met die 2 gekruisde bijlen? In dat geval ben ik je wel een paar keer gepasseerd volgens mij...

Fat Bastard
Usericon van Fat Bastard
Posted 05-09-2005 9:25 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 9:22 schreef Stefan het volgende:
Had je dat Macabre shirt aan met die 2 gekruisde bijlen? In dat geval ben ik je wel een paar keer gepasseerd volgens mij...

Nee, die met de 3 bandleden voorop met geweren.

Ik riep nog hard naar Peter, dat ie de volgende keer wat harder moest slaan. Stond toen geloof ik ongeveer naast je!

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 05-09-2005 9:36 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 9:25 schreef Fat Bastard het volgende:
Nee, die met de 3 bandleden voorop met geweren.

Ik riep nog hard naar Peter, dat ie de volgende keer wat harder moest slaan. Stond toen geloof ik ongeveer naast je!

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 05-09-2005 12:07 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 22:47 schreef serenity het volgende:
Zo de zooi is bijna opgeruimd...morgen alleen nog papierprikken. Iedereen die er was bedankt en het was zeker een geslaagd feessie!!

Rutger
Groot Feest

Jij ook bedankt en uiteraard ook Lennart en Werner en iedereen van de organisatie verder!

Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 05-09-2005 18:45 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 4 september 2005 14:12 schreef Stefan het volgende:
GVD, nog iemand van ZM die aanwezig was... Nou, ook jij bedankt!

@Sander: Vanwege het feit of het niet zeker was dat je zou komen...

jaja ik was dat zaadje met het Totaly useless\Completly Wasted shirt aan

"Sehnsucht"

Stigmatiser
Stigma
Usericon van Stigmatiser
Posted 07-09-2005 9:16 by Stigmatiser Wijzig reactieProfiel van StigmatiserQuote dit berichthttp://www.thrash.nl

Er staan foto's online op www.grootfeest.info
En wat zien wij er stoer uit in Honcho's

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 07-09-2005 18:52 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

stoere fotookesssssss!!

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com