IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 3-9 Atak Enschede || EHBO Na-intro metal; Next Waste Dimension, Solarisis, Caedere Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-08-2005 10:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Heers!

Vooral NWD is een belevenis om te zien, tof dat nu voor mij eindelijk eens in Enschede gebeurt! Vorige keer dat ik Solarisis en NWD samen op het podium (Deventer) zag was sowieso een meesterlijk geslaagde avond, dus dat komt weer helemaal goed!

edit: fly0r toegevoegd

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 26-08-2005 11:13]

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-08-2005 10:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Sla Caedere ff niet over Olav

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-08-2005 10:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Caedere is ook leuk!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

spectre
Usericon van spectre
Posted 17-08-2005 13:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

vet NWD

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-08-2005 11:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Even schoppen. Het topic dan.

Solarisis schijnt tijdens deze avond haar nieuwe CD te presenteren, al staat het niet op hun eigen site, maar wel op de site van NWD

Maar ja, er is al sinds juni sprak van dat het nieuwe album bijna afgemixed is, dus het zou best kunnen. Jammer dat deze band geen label meer heeft En NWD uberhaupt niet

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 26-08-2005 12:52 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Present ende aanwezig.

niles
De derde hond in het kegelspel
Usericon van niles
Posted 26-08-2005 14:05 by niles Wijzig reactieProfiel van nilesQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thegreatboo

Als de cd af zou zijn, zou het de cd-presentatie van Solarisis worden. Volgens mij is dat niet helemaal gebeurd. Het zal in ieder geval een toffe avond worden. Mooi om eens met Solarisis en Caedere op de planken te staan.

spectre
Usericon van spectre
Posted 26-08-2005 15:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

sinds wanneer heeft caedere een nieuw trendy skater logo

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-08-2005 18:33 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Wist je niet dat catchy brutal death metal tegenwoordig als synoniem voor nu-metal gebruikt wordt???

Ik vroeg me in de eerste plaats af wat Brainpower op een EHBO-activiteit deed...

Maar bij nader inzien valt de overeenkomst tussen de gebruikte fonts wel mee

@Niles; jammer voor Solarisis
Nemen jullie je videoshow mee, trouwens?

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 26-08-2005 18:34]

niles
Usericon van niles
Posted 26-08-2005 18:50 by niles Wijzig reactieProfiel van nilesQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thegreatboo

quote:
Op 26 augustus 2005 18:33 schreef ZelThoR het volgende:
@Niles; jammer voor Solarisis
Nemen jullie je videoshow mee, trouwens?

Nope je zult alleen tegen drie kaalkoppen aan moeten kijken. Maar we zullen je niet teleurstellen uiteraard

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-08-2005 18:54 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2005 18:50 schreef niles het volgende:
Nope je zult alleen tegen drie kaalkoppen aan moeten kijken. Maar we zullen je niet teleurstellen uiteraard
Ahh, jammer. Geen mooie vrouwen met vleesch

Maar ja, gabbers trance/techno zien maken is natuurlijk altijd leuk

Hebben jullie trouwens de eerste demo nog in de verkoop? Vorige keer met uhm... dinges aan de IJssel overdag kon ik alleen Xenotron bemachtigen en ik wil the Delta Machine erg graag hebben!

niles
Usericon van niles
Posted 26-08-2005 19:27 by niles Wijzig reactieProfiel van nilesQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thegreatboo

quote:
Op 26 augustus 2005 18:54 schreef ZelThoR het volgende:
Ahh, jammer. Geen mooie vrouwen met vleesch

Maar ja, gabbers trance/techno zien maken is natuurlijk altijd leuk

Hebben jullie trouwens de eerste demo nog in de verkoop? Vorige keer met uhm... dinges aan de IJssel overdag kon ik alleen Xenotron bemachtigen en ik wil the Delta Machine erg graag hebben!

Hehehe... Check je mail zou ik zeggen!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-08-2005 19:35 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

oe spannend!

en jij hebt mail terug!

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 26-08-2005 19:38]

niles
Usericon van niles
Posted 31-08-2005 17:38 by niles Wijzig reactieProfiel van nilesQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thegreatboo

Hop!!

spectre
Usericon van spectre
Posted 31-08-2005 18:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

komt er al snel iets nieuws uit?

niles
Usericon van niles
Posted 31-08-2005 18:56 by niles Wijzig reactieProfiel van nilesQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thegreatboo

quote:
Op 31 augustus 2005 18:19 schreef spectre het volgende:
komt er al snel iets nieuws uit?

Snel zal het niet zijn denk ik, maar we gaan volgende week de studio in voor een korte opnamesessie. We houden je wel op de hoogte.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-09-2005 17:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hop!

Wie gaat?

lijstje:
ZelThoR
chriz (misschien)

Bodyrotdrummer
Usericon van Bodyrotdrummer
Posted 03-09-2005 0:56 by Bodyrotdrummer Wijzig reactieProfiel van BodyrotdrummerQuote dit berichthttp://www.bodyrot.nl

Waarschijnlijk aanwezig

spectre
Usericon van spectre
Posted 03-09-2005 11:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 17:17 schreef ZelThoR het volgende:
Hop!

Wie gaat?

lijstje:
ZelThoR
chriz (misschien)

ik ook natuurlijk, zo te zien kan ik snel weer weg want NWD speelt als eerste toch?

niles
Usericon van niles
Posted 03-09-2005 12:35 by niles Wijzig reactieProfiel van nilesQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thegreatboo

quote:
Op 3 september 2005 11:37 schreef spectre het volgende:
ik ook natuurlijk, zo te zien kan ik snel weer weg want NWD speelt als eerste toch?

Yep, we spelen tegen kwart voor negen.

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 03-09-2005 12:59 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 17:17 schreef ZelThoR het volgende:
Hop!

Wie gaat?

lijstje:
ZelThoR
chriz (misschien)

Borthushizzle ook

spectre
Usericon van spectre
Posted 03-09-2005 14:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

gezellig

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 04-09-2005 11:28 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Ach het was wel leeeuuk.

spectre
Usericon van spectre
Posted 04-09-2005 17:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik heb alleen NWD gekeken, de andere bands liggen me niet erg, opvallend veel van de eersteling gespeeld en tot mijn verbazing wel Zephyr

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 05-09-2005 11:03]

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 04-09-2005 20:09 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

NWD was goed, Caedere was gewoon kabaal en wat ik van Solarisis heb gezien, vond ik het wel goed.. geluid was ook opeens stukken beter, gelukkig.

Conclusie: bananen zijn krom

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-09-2005 21:49 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 20:09 schreef Borthulaz het volgende:
NWD was goed, Caedere was gewoon kabaal en wat ik van Solarisis heb gezien, vond ik het wel goed.. geluid was ook opeens stukken beter, gelukkig.

Conclusie: bananen zijn krom
Geluid was wel beter, maar stond veeeeeeeeeeeel te hard. Wel vette band en vet gespeeld.

Caedere goed gespeeld, niet mijn ding.

NWD goed gespeeld, jammer alleen dat de video show er niet was en de licht show zo'n beetje non-existent was. Dan komt het (de feestsfeer) toch echt een stuk beter over. Maar, blijft vette band

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com