|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
WYKKED WYTCH Jesus, die lui zitten echt overal bij he. |
|
quote: ff quoten Suck my piss |
|
quote:ok! |
|
quote: Idd, die band mag zolangzamerhand best afsterven. Zelden zoiets slechts gezien spelfout weggehaald... |
|
Wtf moet wykked witch met Deicide? |
|
zooo dat is nog is een package, ik ga er zijn!! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Zijn dat die paupers die toen voor CF en Tsjuder speelden? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja, met dat vreselijke afzichtelijke mens als "boegbeeld" spelfout weggehaald... |
|
EEEJ!maak me nou niet minder gemotiveerd!Ik moet wel een aantal weken met die lui op pad ja?! |
|
quote: Nou blastertje, daar ben je mooi klaar mee. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze vaak drummers verkracht spelfout weggehaald... |
|
J00 gonna get rap3d!!11 Suck my piss |
|
Ze is wel een kop kleiner dan Michiel. Heeft ze verborgen talenten dan? Erg "muscular" vond ik haar nu niet bepaald. Het zijn trouwens wel aardige lui, hoor, die mensen van WW. Het is alleen niet echt mijn band. Heb ze gezien op de Noordschok-preview in Drachten (met Greyline en Karbo). Voegde niet echt iets toe. Touché, pussycat! |
|
ach ik overleef t wel...dan maar met pijn in me reet neh komt goed.ik heb er zin in! |
|
Zullen ze leuk vinden bij Wickked Wytch. Eerst de tour met Marduk afgelast en binnenkort de tour met Deicide. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Kennen jullie die mop van... |
|
quote: Dat is een ouwe! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: We zullen zien... |
|
quote: Heb die Deicide-grap vorig jaar al meegemaakt. Ik stoot me geen 2e keer aan dezelfde deicide-steen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ja ik klop alvast af "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Mr glen gaf toch die gebroeders hoffman de schuld van al dat gecancel?Dan kan hij het nu echt helemaal niet meer maken om weer af te zeggen.Dan zou hij zn eigen glazen driedubbel ingooien. |
|
quote: Hehe, was echt lachen in de Goudvishal. Was geloof ik met Tsjuder. Iemand uit het publiek riep wat naar haar toen ging ze later die persoon zoeken. Vet pissig. Heersch |
|
kijk en huiver You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Ja man tering hahaha. Daar zal je naast wakker worden na een avond stappen spelfout weggehaald... |
|
Minder zuipen, of naar kroegen gaan waar het licht niet al te laag staat. Touché, pussycat! |
|
Niet echt in de buurt he. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |