![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Vrijdag 9 september staan Outburst en de Slayer Coverband op de planken bij ED & ROCCO`S. Aanvang is 22.00 uur en de entree bedraagt 5 Euro. See you all in de waerelsjtad op 9 september reserveringen : edenroccos@planet.nl www.ed-en-roccos.com ![]() |
|
Waar lag geleen ook al weer? lama, limbabwe [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 18-08-2005 15:09] ![]() |
|
Aanwezig ![]() ![]() |
|
quote: Dat verbaast me nou niks hehe. ![]() |
|
Yep present! Nu nog even vrij weten te regelen voor de 10e! ![]() " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
quote:hehe, coole nieuwe nick ![]() ![]() |
|
quote:neen, uit Geleen ![]() |
|
quote: Aha, hier in Delft loopt er namelijk ook een bandje rond die de Rocco's heet. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote:Ed & Rocco's is de naam van het cafe ![]() ![]() |
|
quote: WTF daar heb ik ff een kilometer overheen gekeken. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Wordt een dorstig avondje hier in het Geleense op de 9e!! ![]() ![]() " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
Vertel mij wat.TONIGHT´S THE NIGHT. Vanavond gaat het weer eens helemaal los bij E & R. Dit is toch een leuke manier om na de zomerstop weer te beginnen, of niet dan !!!!!!! ![]() |
|
quote: Yep, en gezellig wa shet !! Alleen die DJ...... ![]() " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
quote:die draaide toch wat leuke plaatjes ![]() Alleen jammer van het slechte geluid van Outburst. [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 10-09-2005 18:36] ![]() |
|
quote: Idd dat was niet al te best, maar het mocht de pret niet drukken! Kelvin Zhero was ook zeer geslaagd de dag erna, niet?! ![]() " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
Wat is Capslock toch een mooie manier om aandacht te vragen. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |