|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 9 september staan Outburst en de Slayer Coverband op de planken bij ED & ROCCO`S. Aanvang is 22.00 uur en de entree bedraagt 5 Euro. See you all in de waerelsjtad op 9 september reserveringen : edenroccos@planet.nl www.ed-en-roccos.com |
|
Waar lag geleen ook al weer? lama, limbabwe [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 18-08-2005 15:09] |
|
Aanwezig |
|
quote: Dat verbaast me nou niks hehe. |
|
Yep present! Nu nog even vrij weten te regelen voor de 10e! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote:hehe, coole nieuwe nick |
|
quote:neen, uit Geleen |
|
quote: Aha, hier in Delft loopt er namelijk ook een bandje rond die de Rocco's heet. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Ed & Rocco's is de naam van het cafe |
|
quote: WTF daar heb ik ff een kilometer overheen gekeken. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Wordt een dorstig avondje hier in het Geleense op de 9e!! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Vertel mij wat.TONIGHT´S THE NIGHT. Vanavond gaat het weer eens helemaal los bij E & R. Dit is toch een leuke manier om na de zomerstop weer te beginnen, of niet dan !!!!!!! |
|
quote: Yep, en gezellig wa shet !! Alleen die DJ...... " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote:die draaide toch wat leuke plaatjes Alleen jammer van het slechte geluid van Outburst. [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 10-09-2005 18:36] |
|
quote: Idd dat was niet al te best, maar het mocht de pret niet drukken! Kelvin Zhero was ook zeer geslaagd de dag erna, niet?! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Wat is Capslock toch een mooie manier om aandacht te vragen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Index / Concerten |