|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit gaat een tourtje worden toch? |
|
Geen idee eigenlijk. |
|
*schop* |
|
Bah, Slechtvalk is geen black metal band. Fuck the world and fuck you |
|
Och zeur niet zo man...Zeker weer true ende evil ende necro? Gaan we zeker ook weer zeuren of men Christelijk is of niet? Hou toch op man! Als je het niet leuk vindt, reageer dan niet! Ik ga in ieder geval niet, heb wat anders. Anders had ik wel even komen kijken. [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 03-10-2005 20:47] |
|
gristenpower! en kanker enzo Je moeder. |
|
Kanker heeft hier niks mee te maken... |
|
Humor wel ... |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Serenade of Darkness is wel gaaf om te zien live! Slechtvalk, tsja over het christelijke.. merk je niks van in de muziek. |
|
quote:Mensen die reageren als jij in dit topic wekken anders de grootste lachsalvo's op ... |
|
quote: kanker, slechtvalk, kanker, slechtvalk, kanker, slechtvalk, kanker, slechtvalk, kanker, slechtvalk, kanker, slechtvalk, kanker, slechtvalk, kanker, slechtvalk ja Je moeder. |
|
quote: Ach,ik wil mensen nou eenmaal graag laten lachen, mag dat soms niet ?? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Die treden vrijdag hier op. Maar daar zijn vas geen kippetjes bij. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Bewaar je geld maar voor zondag, aarschg!! |
|
quote:Nou; Jorna loopt geile berichtjes te MSN-en dus mocht ik gaan wordt t vrijdag. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: oja verrek, stiekem wil ik wel elexorian even uitlachen maar ik vertik het om voor slechtvalk te betalen Je moeder. |
|
Naar Baroeg allebei! Hup, hup |
|
quote: Disko Disko Partizani |
|
quote: Hoop niet voor je dat je het krijgt...dan gebruik je het woord wat minder denk ik... quote: Precies wat ik bedoel! [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 03-10-2005 21:17] |
|
quote: Jij bent ook Christelijk? Verder is Slechtvalk ruk. Disko Disko Partizani |
|
Nee , ik ben niet Christelijk... Vind het alleen een domme discussie elke keer over dat Christelijk zijn of niet. Heeft niks met de muziek te maken. Dat christelijke is bij die band niet terug te vinden in de muziek. Men zeurt gewoon graag veel geloof ik. Of je de muziek goed vind of niet, dat moet ieder voor zich zelf weten. Dat is een kwestie van smaak. Maar dat gezeur moet maar eens keer stoppen. Slaat gewoon nergens op. [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 03-10-2005 21:20] |
|
quote: die muziek is mn ding niet maar heb gewoon een teringhekel aan dat vrome gedoe van ze + hun gristenpropaganda buiten de muziek om. daarom, kanker Je moeder. |
|
quote:Idd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hey, je kan het ook negeren he. Niemand zegt dat jij daar op moet letten toch? [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 03-10-2005 21:24] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |